Vastavatud Maxima e-poodi on tabanud tarneraskused; kullerite vähesus on pikendanud tarneajad mitmepäevaseks.
Vastavatud Maxima e-poodi on tabanud tarneraskused
«Möödunud nädalavahetusel ja kohe saabuva riigipüha eel tõesti kasvas hüppeliselt huvi e-Maxima kasutamise vastu, mis omakorda avaldas mõju tarnegraafikutele. Töötame koos kullerteenuse pakkujaga selle nimel, et logistika korraldust parendada ja tarneid kiirendada,» ütles Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe BNS-ile.
«Vabandame klientide ees, kellel pole õnnestunud soovitud ajaks tarneaega saada. Meie e-kaupluse teenus on hetkel täiesti funktsionaalne ja kasutamisvalmis, kuid teenuse algperioodil võib siiski ette tulla veel parendamist vajavaid asjaolusid. Loodame seetõttu ka inimeste mõistvale suhtumisele, » lisas ta.
E-Maxima veebipoest tellitud kaubad toob kohale Omniva kaubamärki kasutava riikliku postifirma Eesti Post AS-i kuller spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga, veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt.
Eesti Posti teatel on postifirmal kasutusel kaks spetsiaalset kullerautot, kuid ettevõte on valmis vajadusel neid juurde rentima.
E-Maxima veebipood on saanud tegevusloa veterinaar- ja toiduametilt, mis kontrollis loa väljastamise käigus üle kõik toodete komplekteerimise etapid, ka Omniva kullerteenusel kasutatavad sõidukitel on veterinaar- ja toiduameti heakskiit.