Fazeri leivast leitud terava killu kohta kaebamine tõi kliendile kiired vastused ja kingikoti.
Leivast leitud kild pani ettevõtte tegutsema
Avastasin klaasikillutaolise tüki Fazeri «Peen» vormileiva seest hetkel, kui tundsin leiba mäludes suus midagi teravat. Tegemist oli umbes 1,5 sentimeetri suuruse ja teravate servadega killuga. Vaatasin üle ka kõik teised leivaviilud selles pakendis, kuid midagi muud kahtlast sealt ei leidnud.
Ühtlasi meenus ka üks mõne aasta tagune juhtum, kus Fazeri musta leiva seest leiti töötaja prilliklaasid.
Kuna selline olukord oli veidi murettekitav, otsustasin pöörduda otse Fazerisse, et näha, kuidas kaebava kliendiga sellises olukorras käitutakse.
Pärast mureliku e-maili saatmist helistas Fazeri kvaliteedijuht mulle umbes tunni aja pärast. Juhtumi pärast vabandati ning paluti täpsemaid detaile nii leiva ostmise kuupäeva, koha, suuruse kui ka killu omaduste ja muude detailide kohta. Samal ajal sain vabandava kirja ka Fazeri kontori- ja personaliassistendilt.
Ühtlasi võttis minuga mõne tunni jooksul ühendust veel Fazeri müügiesindaja, kes küsis, millal ja kus sobiks mulle kohtuda, et vastu võtta nendepoolne kingikott, et «ebameeldiv juhtum kiiremini meelest ära läheks.»
Järgmisel päeval sain uuesti teavitava meili, et tehases viiakse läbi põhjalik uurimine, et selgitada välja põhjus, miks kild võis leiva sisse sattuda.
Loodan, et Fazer käitub nii kõigi oma klientidega, mitte ainult nendega, kelle puhul võib guugeldades välja tulla ajakirjanduslik taust.