Viimased uuringud näitavad, et internetist ostjad peavad aina olulisemaks teiste klientide hinnangut tootele.
Uskumatud tooted, mida internetiavarustes müüakse
Online-poodide (nagu näiteks Amazon) üheks tähtsaks komponendiks on muutunud hinnangud ja ülevaated, mis annavad ostjale tootest kas positiivse või negatiivse signaali.
Kummaliseks muutub asi aga siis, kui tegemist on eriti eksootilise või lausa kurioosse kaubaga, kuid kommentaarid kasutajatelt on toodet ülistavad. Sellistele näidetele pühendub Saksa ajaleht Bild järgmises tooteülevaates.
Täielik klassika kategoorias «eksitav tooteinfo ja ulmeliselt kiitvad kommentaarid» tuleb siit. Gigantne taskunuga, millel on 141 fukntsiooni ning mis maksab 923,37 eurot (seisuga 18. veebruar 2015). Enne kui küsid, kas seda päriselt osta saab, siis – jah – see toode on olemas ja saadaval.
Lisaks raamatutele, CD-dele ja koduelektroonikale pakub Amazon väga erilisi tooteid, mille puhul kas otstarve, hind või mõlemad korraga täiesti absurdsed tunduvad. Vastava pakkumise all on mõistagi kallutatud kommentaarid.