Konsultatsioonifirma Brand Consultancy koostatava maailma väärtuslikemate brändide edetabelit troonib ka tänavu elektroonikatootja Apple, vahendab Management Today.
Vaata, milline on maailma kõige väärtuslikum bränd
Kõige väärtuslikemate brändide esiviisik püsis mullusega võrreldes muutumatuna.
Kui Apple´i brändi väärtuseks hinnati 128 miljardit dollarit, siis edetabelis teisele kohale jäi Lõuna-Korea päritolu tehnoloogiaettevõte Samsung 81 miljardi dollariga. Kolmandalt, neljandalt ja viiendalt kohalt leiab Google´i, Microsofti ja Verizoni, mis olid samadel positsioonidel ka aasta tagasi.
Lisaks Samsungile jõudis esikümnesse vaid üks väljaspool USAd asuv ettevõte - üheksandale kohale positsioneerus Hiina telekomiettevõte China Mobile, mis mullu oli 13. kohal.
Suurimaks kukkujaks oli väärtuslikemate brändide tänavuses edetabelis Jaapani autotootja Mitsubishi, mille väärtus vähenes aastaga 26 miljardilt dollarilt 22 miljardi dollarini, mis ühtlasi tähendas langemist 22. kohalt 35. positsioonile.
Täispika edetabeliga saab tutvuda siit.