Sepp ja Avandi sukeldusid reklaamiärisse

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märt Avandi Starmani reklaamis
Märt Avandi Starmani reklaamis Foto: Starman

Eesti hetke ühed populaarsemad näitlejad Ott Sepp ja Märt Avandi hakkasid lisaks sarjades osalemisele ja saadete juhtimisele ka reklaame tegema. Nimelt on Starmani uus reklaam meeste välja mõeldud.

Telekommunikatsioonifirma Starman tegi tandemile mõni aeg tagasi ettepaneku osaleda nende reklaamis, kuna mõlemad näitlejad on ka varem Starmani reklaamides üles astunud.

«Kuna senine koostöökogemus Sepa ja Avandiga oli väga hea, siis teadsime, et nad suudavad välja mängida ka Starman Stardi teenuse põhiidee,» rääkis Starmani turundusjuht Timo Hartikainen.

Uus teenus muudab Hartikaineni sõnul Eesti telekommunikatsiooniturul valitsenud mõtteviisi, kuna seni oli teenuste eraldi valimise võimalus näiline, sest klient oli aheldatud suuremate võimaluste ja hinnalt soodsamate kodulahenduste külge ega saanud ise valida, millised teenused oma paketti täpsemalt valida soovib.

«Nüüd hakkab aga pealesunnitud teenuste aeg hakkab ümber saama.»

Seepärast sai Hartikaineni sõnul ka reklaami tegemisel mindud seda teed, et televaataja valib ise reklaamile lõpu veebihääletuse teel.

«Teadaolevalt ei ole Eestis seni seda varianti kasutatud. Uskusime, et Märt Avandi ja Ott Sepp suudavad luua reklaami niivõrd atraktiivsena, et inimesed lähevad ise veebi klipi lõppu valima.»

Seetõttu anti tandemile ka vabad käed stsenaariumi tegemisel ja kõik ideed tulid võtteplatsil kohapeal.

Starmani uued reklaamiklipid valmisid sisuliselt just nende kahe staarnäitleja stsenaariumi alusel.

Nii klipi algusosa kui ka lõpuvariantide süzeed «kirjutati» tagantjärele Avandi ja Sepa kaamera ees tehtud improvisatsioonide tulemusel ja mingisugust reklaamiagentuuri ette kirjutatud kindlat stsenaariumi näitlejatel ees polnud.

Klipile tehti ka mitu lõpuvarianti, mille näitlejad ise välja mõtlesid. Esimest korda Eestis selgub klipi lõpp televaatajate veebihääletuse tulemusel.

Seda, kas näitlejatest saavad ettevõtte püsivad reklaamnäod, ei oska Hartikainen veel ette ennustada, sest praegu pole seda plaanitud ja käsitletakse kõiki kampaaniaid eraldi.

«Kui aga tuleb hea klipi-idee, siis kindlasti soovime Avandi ja Sepaga selles vallas võimalusel ka edaspidi koostööd teha.»

Siiski ei jää praegu teleekraanidel jooksev klipp viimaseks, mida näidatakse.

Nimelt on selle kampaania klippidest tulemas veel uusi variante tandemi Sepp-Avandi esituses, mis telesse ei jõuagi, vaid on toodetud ainult sotsiaalvõrgustike tarbeks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles