Eesti Post otsib veel partnereid, kes pakuksid maapiirkondades inimestele postiteenust mugavamalt ja sagedamini kui vaid vähe aega suletud postkontorid.
Eesti Post otsib maapiirkondadesse uusi partnereid
Et parandada postiteenuse kättesaadavust, otsib Eesti Post partnereid, kes suudaksid pakkuda postiteenuseid inimestele sobivamatel aegadel ja mugavamalt kui väikesed maapiirkondade postkontorid, mis on tihti avatud vaid mõnel päeval nädalas ja mõned tunnid korraga, selgitas Padar.
«Postipunkti avame juhul, kui leiame sobiva partneri, kelle abiga suudame postiteenuste kättesaadavust selles piirkonnas parandada,» rääkis Padar. Igat sellist juhtumit vaadatakse tema sõnul eraldi. Hetkel on läbirääkimised uute postipunktide avamiseks erinevates staadiumites kokku seitsmes asukohas.
Samas peab ka postipunktides Padari sõnul olema tagatud postiteenuste kvaliteet ning teenuste tarbimine tuleb maapoodides muuta sama lihtsaks kui igapäevase leiva ja piima ostmine.
Eestis on postipunkte 117, enamik neist väikestes maapiirkondades ning asukohaga kohalikus kaupluses. Suurepärane koostöö on Eesti Postil mitme tarbijate ühistuga, samuti on kokkulepped sõlminud mitme vallaga, kes oma raamatukogudes postiteenuseid osutavad.
See, et postiteenused liiguvad postkontoritest välja kauplustesse, raamatukogudesse ja teistesse kohtadesse, kus inimesed oma igapäevaseid asju ajavad, on üldine trend nii Eestis kui mujal maailmas, märkis Eesti Posti postiteenuste juht Kaido Padar.
Sel aastal võtab Eesti Post fookusesse postipunktides pakutavate teenuste kvaliteedi ning keskendub sellele, et muuta teenuste tarbimine postipunktides inimeste jaoks mugavamaks.
Padar lisas, et ettevõte panustab ka kirjakandjate kaudu teenuse kättesaadavuse parandamisele. «Tuletan meelde, et lisaks postkontoritele ja postipunktidele saab postiteenust osta ka kirjakandjalt ning inimestele, kes elavad lähimast postiasutusest kaugemal kui viis kilomeetrit on kirjakandja koju kutsumine tasuta,» ütles Padar.