Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Turundusnipp: lastele tervislikud porgandid on letil rämpstoidu pakendis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Uudsed porgandisnäki pakendid
Uudsed porgandisnäki pakendid Foto: SCANPIX

50 USA farmerit algatasid reklaamikampaania, mille osaks on lastele mitte eriti maitsvate porgandite müümine pakendites, mis meenutavad kartulikrõpsude omi.

Ka täiskasvanutele suunatud kampaania tunnuslauseks on «söö neid nagu rämpstoitu» ja farmerid loodavad, et «Baby Carrotsi» brändinime all müüdavad porgandid saavad endale inimeste silmis nii vinge imidži. Kampaania eesmärki toetab ka moekas veebikülg, iPhone´i mängud ja rämpstoidu reklaame meenutavad telereklaamid, kirjutab newslite.tv. Kampaania maksumus on lenta.ru andmeil 25 miljonit dollarit ja see algab tänavu sügisel.

«Tunneme, et arvestades praegusi tervislike snäkkidega seonduvaid ootusi, on meil unikaalne võimalus teha esimene tarbijakeskne reklaam porgandisnäkkidele,» leiab farmer Jeff Dunn.

«Et tarbijad tunneksid, et need porgandid on samuti snäkid, on tootele vaja anda rohkem positiivset suhtumist,» ütles kampaania väljatöötanud reklaamiekspert Andrew Keller. «Nüüdisaegse snäkkide turundusstiili pilkamine on strateegiline võimalus uudse hoiaku kujundamiseks,» lisas ekspert.

Tagasi üles