Visuaalseid järjehoidjaid pakkuv sotsiaalvõrgustik Pinterest hakkab veel käesoleva aasta jooksul pakkuma võimalust osta kasutajale kuvatavaid esemeid ilma keskkonnast lahkumata, kirjutab Digital Trends.
Pinterest lisab keskkonnale ostufunktsiooni
Keskkonnasisese ostuvõimaluse ehitab erinevate tehnoloogiameedia väljaannete andmetel üles Stripe, mis on sarnase lahenduse loonud ka Twitterile ja Facebookile.
Juhul, kui kasutajad võtavad ilmselt veel aasta esimeses pooles tutvustatava ostufunktsiooni omaks ning pilootprojekti saadab edu, hakkab sotsiaalvõrgustik ilmselt jaemüüjate tehingute pealt võtma väikest, teatud protsendiga määratud tasu, lootes sellega oma käibenumbreid kasvatada.
Suure tõenäosusega laieneb müügivõimalus ainult jaemüügiga tegelevatele firmadele, kes suudavad tellimuste täitmise ja logistika eest ise vastutada ehk tavakasutajad veel Pinteresti enda toodete müügikanaliks muuta ei saa.
Ettevõte ise ei ole tehnoloogiameedias ringlevaid kuuldusi ostunupu kohta soostunud kommenteerima.
Hüpoteetiliselt oleks selle lisamine jaemüüjate käibenumbritele aga väga kasulik - brändid, mida jälgivad keskkonnas miljonid kasutajad, saaks iga kuvatava toote ostmise tuua neile ühe kliki kaugusele.