Postimehe tarbijatoimetus sai lugejatelt mitmeid näiteid sellest, et paljud tooted on Anttila Eesti veebipoes kallimad kui Soome omas.
Galerii: need tooted on Eesti Anttilas kallimad kui Soomes
Hinnavahe on sageli toote kohta kuni 100 eurot. Loomulikult on ka väiksema hinnavahega kaupu, kuid 100 euro puhul tekib lugejates küsimus, mil põhjusel on juurdehindlus niivõrd suur. «Postikulu ei saa ju nii kallis olla?» küsis üks lugeja.
Kordame üle selle, mida ütles Anttila AS juhatuse liige Tauno Tuula ühe tootehinna erinevuse kohta Soomes ja Eestis varasemalt (vaata siit ilmunud lugu):
«Ega siin muud polegi vastata, kui seda, et täname tähelepanelikku klienti!
Anttilas on müügil üle 20 tuhande toote ja paraku on nii, et tooteid sisestavad arvutisse inimesed. Inimesed pole masinad, sest neil on omadus eksida. Nii oli ka selle toote hind inimliku eksimise tulemusena muutmata.
Kui toote hind on teises suunas vealine, siis sellised vead välja ei tule, sest tellija on õnnelik, kui saab midagi odavalt ja vea tegija peab ise vea üles leidma ja kahjud kandma.
Anttila aastakümnete kogemuste põhjal on ainult paar taolist hinnaviga välja tulnud. Näiteks sai klient arvuti CD hinnaga ja küsis mida nüüd teha, sest tema südametunnistus ei lubanud seda viga ära kasutada. Muidugi tänasime veast teatamise eest ja kinnitasime, et tehing on juba tehtud ja arvuti kuulub talle. Samasugune lugu oli ka ühe õmblusmasinaga mille klient sai sokkide hinna eest.
Vastupidiste eksimuste korral, nagu käesolev juhtum, täname klienti tähelepanelikkuse eest ja teeme paranduses anttila.ee lehel, et klient saaks oma ostud sooritatud.»