Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Microsoft sponsoreerib Spikes Asia Digital kategooriat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Spikes Asia logo
Spikes Asia logo Foto: Spikes Asia

Microsoft Advertising lõi käed Spikes Asia reklaamifestivaliga ja kinnitas, et sponsoreerib Digital kategooriat.

19.-21. septembril toimuva festivali Spikes Asia üht osa Digital Lounge’i sponsoreerib tänavu Microsoft ja lisaks Digital kategooria töödele on nende alal võimalik tutvuda erinevate Microsofti töövõimalustega.

Microsoft Advertising korraldab Spikes Asia festivalil ka workshop’i sessiooni ja seminari, kus vaadatakse digitaalse turunduse telgitagustesse, räägitase praegustest trendidest, võimalustest ja väljakutsetest.

Microsoft Advertisingu turundusdirektor ütles partnerlust kommenteerides, et Aasia läbib reklaamimaastikul hetkel muudatusi, kus tarbijatel on järjest enam võimu selle üle, kuidas nad meediat ja infot tarbivad.

Seetõttu peavad ka reklaamijad kavalalt loovtöö ja tehnoloogia ühendama, et pakkuda võimalikult väljakutsuvaid töid.

Cannes Lions’i tegevjuht ja Spikes Asia korraldaja Philip Thomase sõnul on nad väga rõõmsad, et saavad koostööd teha Microsoft Advertisinguga, kuna digitaalne meedia areneb pidevalt, mistõttu on ka see kategiooria kogu võistluse jaoks eluliselt tähtis.

Tagasi üles