«Kella 21 ajal õhtul, kui olin väikese lapse juba magama pannud, helises uksekell. Avasin siis ukse ja minu üllatuseks seisis ukse taga Starmani esindaja, kes küsis minult rõõmsalt, kas mul on hetk aega ja kas mul teenusepakkuja on juba olemas,» kirjutas lugeja.
Lugeja küsib: mis kellani võivad firmad ukselt uksele müüki teha?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kas tõesti nii hilja õhtul on normaalne saata oma esindaja ukse taha firmale reklaami tegema?» küsis ta.
Vastab Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland.
Meil on kokkulepe, et ukselt uksele tohib teenuseid tutvustada kuni kella 20.30ni ja mitte kauem. Tegemist on müügiesindaja üleastumisega seatud reeglitest ja temaga on sellest juba räägitud. Samuti oleme kõiki müüjaid teavitatud, et õhtusest kellaajast kinnipidamine on kohustuslik. Meie siirad vabandused perele.