Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Lugeja küsib: miks taksoäpp saadab mulle sõnumi ka siis, kui tellin taksofirma kaudu?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Taksoäpiga liitunud taksofirmad annavad oma tulekust rakenduse kaudu teada ka siis, kui takso on tellitud otse taksofirmast.
Taksoäpiga liitunud taksofirmad annavad oma tulekust rakenduse kaudu teada ka siis, kui takso on tellitud otse taksofirmast. Foto: SCANPIX

«Kuidas on selline asi võimalik, et kui ma tellin takso niimoodi, et helistan ise taksofirmasse, siis mul tuleb Taxifylt sõnum, et takso on kohal?» uurib lugeja, kellel on nii juhtunud näiteks Reval Taksost taksot tellides.

Vastab Taxify tegevjuht Markus Villig.

Reval Takso ja mitmed teised taksofirmad Tallinnas kasutavad Taxify veebipõhist dispetšersüsteemi, millega on võimalik automaatselt klienti takso saabumisest SMSi või rakenduse läbi teavitada.

Seni on kliendid takso saabumise teavitusega küll väga rahul olnud, kuna muidu peavad nad tänaval ootama, et taksot maha ei magaks. Teavituse saabudes näevad nad kaardi pealt täpselt, kus takso parasjagu asub ja saavad ka juhile helistada.

Kõik kasutajad, kes on oma telefonis Taxify aktiveerinud ja tellivad meiega liitunud firmadest, saavad sellekohase teavituse läbi rakenduse. Kui kasutaja soovib sellest aga loobuda, tuleb Taxify rakendus telefonist kustutada.

Tagasi üles