/nginx/o/2015/02/11/3756145t1hb716.jpg)
«Kuidas on selline asi võimalik, et kui ma tellin takso niimoodi, et helistan ise taksofirmasse, siis mul tuleb Taxifylt sõnum, et takso on kohal?» uurib lugeja, kellel on nii juhtunud näiteks Reval Taksost taksot tellides.
«Kuidas on selline asi võimalik, et kui ma tellin takso niimoodi, et helistan ise taksofirmasse, siis mul tuleb Taxifylt sõnum, et takso on kohal?» uurib lugeja, kellel on nii juhtunud näiteks Reval Taksost taksot tellides.
Vastab Taxify tegevjuht Markus Villig.
Reval Takso ja mitmed teised taksofirmad Tallinnas kasutavad Taxify veebipõhist dispetšersüsteemi, millega on võimalik automaatselt klienti takso saabumisest SMSi või rakenduse läbi teavitada.
Seni on kliendid takso saabumise teavitusega küll väga rahul olnud, kuna muidu peavad nad tänaval ootama, et taksot maha ei magaks. Teavituse saabudes näevad nad kaardi pealt täpselt, kus takso parasjagu asub ja saavad ka juhile helistada.
Kõik kasutajad, kes on oma telefonis Taxify aktiveerinud ja tellivad meiega liitunud firmadest, saavad sellekohase teavituse läbi rakenduse. Kui kasutaja soovib sellest aga loobuda, tuleb Taxify rakendus telefonist kustutada.