«Miks on Anttila kaup vaatamata lubadustele endiselt Eestis kallim kui Soomes?» küsib Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördunud lugeja.
Lugeja küsib: miks on Anttila Eesti hinnad Soome omadest kõrgemad?
«Näiteks on mängukonsooli Xbox One hinnavahe Soomega koguni 50 eurot!» kirjutas lugeja.
Vastab Anttila AS juhatuse liige Tauno Tuula.
Ega siin muud polegi vastata kui seda, et endale vea eest tuhka pähe raputada ja tähelepanelikku klienti tänada. Anttilas on müügil üle 20 000 toote ja paraku on nii, et tooteid sisestavad arvutisse inimesed. Inimesed pole masinad, sest neil on omadus eksida. Nii oli ka selle toote hind inimliku eksimise tulemusena muutmata.
Kui toote hind on teises suunas vealine, siis sellised vead üldjuhul välja ei tule, sest tellija on õnnelik, kui saab midagi odavalt ja müüja peab ise vea üles leidma ja kahjud kandma.
Anttila aastakümnete kogemuste põhjal on ainult paar vastupidist hinnaviga välja tulnud. Näiteks sai klient arvuti CD hinnaga ja küsis mida nüüd teha, sest tema südametunnistus ei lubanud seda viga ära kasutada. Muidugi tänasime veast teatamise eest ja kinnitasime, et tehing on juba tehtud ja arvuti kuulub talle. Samasugune lugu oli ka ühe õmblusmasinaga mille klient sai sokkide hinna eest.
Vastupidiste eksimuste korral, nagu käesolev juhtum, täname klienti tähelepanelikkuse eest ja teeme parandused anttila.ee lehel, et klient saaks oma ostud sooritatud.