Anonüümsust palunud lugeja saatis toimetusele kirja, milles ta väitis, et pole saanud palka kätte panga vea tõttu.
Lugeja kurdab: palka tuli oodata
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Probleem tekkis 9.veebruaril, kui tööandja kandis töötasu üle aga tänase, 11.veebruarini ei ole töötasu panka jõudnud,» kirjutas lugeja. Tema väitel oli tegu panga probleemiga.
Nüüdseks on probleem lahendatud.
Nordea panga pressiesindaja Kadri Kütt ütles, et ilmnes tehniline probleem, mida asus pank koostöös kliendiga lahendama niipea, kui info tõrkest Nordeani jõudis.
«Hetkel saame kinnitada, et tegu on üksikjuhtumiga, mille põhjuste analüüsiga tegeleme aktiivselt, kontaktis kliendiga,» lausus Kütt ning lisas, et Nordea vabandab siiralt kõigi töötajate ees, kellele see ootamatu tehniline tõrge ebamugavusi põhjustas.