«Ainult Omniva pakiautomaadi kasutamiseks pole Sul vaja siseneda kaubanduskeskusesse, põigelda müügimeeste eest ja trügida inimmasside vahel, see kõik raiskab Sinu kallist aega. Sul on vabadus seda kõike vältida. Hoia oma närve ja kasuta Omniva pakiautomaate tülitamisvabalt. Kõigest 15 sekundiga saad paki kätte või teele panna,» reklaamib postifirma oma teenust.
«Oleme seisukohal, et Smartposti pakiautomaatide asukoht kaubanduskeskuste sisepindadel on tegelikkuses meie konkurentsieeliseks,» kostis Itella Smartposti tegevjuht Risto Eelmaa küsimusele, kas kaubanduskeskustes on tõesti nii palju tülitamist ja pakiautomaatidel kaubanduskeskuste ees suur eelis.
«Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et meie pakiautomaatide juures on aastaringselt mugav ja turvaline toimetada, automaate kasutades ei pea sõltuvalt aastaajast muretsema teatud külma-, kuuma- ja niiskuskartlike toodete võimaliku riknemise või kahjustuse ohu pärast,» rääkis Eelmaa.
Tema sõnul ei ole vähemoluline ka mugavus ja turvalisus, mis kaasneb Smartposti pakiautomaatide juures toimetamisega. «Kaubanduskeskuse sisepinnal on ka see risk miinimumini viidud, et automaati saaks keegi rüüstata või selle kallal vandaalitseda, sest keskuses liiguvad inimesed ja olemas on ka turvatöötajad. Samuti puudub meil tagasiside, et Smartposti kliente oleks pakiautomaatide juures tülitatud,» lausus ta.
Eelmaa sõnul on igal ettevõttel õigus end reklaamida nii nagu seda õige arvatakse olevat, ent põhiline on hoiduda eksitava info levitamisest. «Antud reklaamide puhul näiteks pakkide kohalejõudmise aja osas seda väita ei saa. Veelgi üllatavam on, et kaubanduskeskusi kui koostööpartneritest rendileandjaid nimetatakse kohaks, kus inimesi tülitatakse,» leidis Eelmaa.