Omniva rõhutab oma telereklaamis, et ainult nende pakiautomaate saab kasutada tülitamisvabalt, viidates sellele, et konkurendi omad asuvad kaubanduskeskustes. Smartpostile teadaolevalt pole kliente kauplustes asuvate pakiautomaatide juures tülitatud.
Smartpost Omniva reklaamist: meie pakiautomaatide juures pole kliente tülitatud
«Ainult Omniva pakiautomaadi kasutamiseks pole Sul vaja siseneda kaubanduskeskusesse, põigelda müügimeeste eest ja trügida inimmasside vahel, see kõik raiskab Sinu kallist aega. Sul on vabadus seda kõike vältida. Hoia oma närve ja kasuta Omniva pakiautomaate tülitamisvabalt. Kõigest 15 sekundiga saad paki kätte või teele panna,» reklaamib postifirma oma teenust.
«Oleme seisukohal, et Smartposti pakiautomaatide asukoht kaubanduskeskuste sisepindadel on tegelikkuses meie konkurentsieeliseks,» kostis Itella Smartposti tegevjuht Risto Eelmaa küsimusele, kas kaubanduskeskustes on tõesti nii palju tülitamist ja pakiautomaatidel kaubanduskeskuste ees suur eelis.
«Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et meie pakiautomaatide juures on aastaringselt mugav ja turvaline toimetada, automaate kasutades ei pea sõltuvalt aastaajast muretsema teatud külma-, kuuma- ja niiskuskartlike toodete võimaliku riknemise või kahjustuse ohu pärast,» rääkis Eelmaa.
Tema sõnul ei ole vähemoluline ka mugavus ja turvalisus, mis kaasneb Smartposti pakiautomaatide juures toimetamisega. «Kaubanduskeskuse sisepinnal on ka see risk miinimumini viidud, et automaati saaks keegi rüüstata või selle kallal vandaalitseda, sest keskuses liiguvad inimesed ja olemas on ka turvatöötajad. Samuti puudub meil tagasiside, et Smartposti kliente oleks pakiautomaatide juures tülitatud,» lausus ta.
Eelmaa sõnul on igal ettevõttel õigus end reklaamida nii nagu seda õige arvatakse olevat, ent põhiline on hoiduda eksitava info levitamisest. «Antud reklaamide puhul näiteks pakkide kohalejõudmise aja osas seda väita ei saa. Veelgi üllatavam on, et kaubanduskeskusi kui koostööpartneritest rendileandjaid nimetatakse kohaks, kus inimesi tülitatakse,» leidis Eelmaa.
Kedagi ei halvustata
Smartpost jälgib tema sõnul selget reeglit, et oma turunduskommunikatsioonis kedagi ei mustata ega halvustata ning kliendilubadused ka täidetakse.
Omniva kommunikatsioonispetsialisti Erki Varma kinnitusel ei ole nende eesmärk kindlasti kedagi halvustada, vaid välja tuua erinevate teenusepakkujate erinevused, et kliendid saaksid valida endale sobivaima.
«On fakt, et kaubanduskeskustesse sisenedes on rohkem põhjust erinevate inimestega suhelda. Suhtlemine võib olla meeldiv tegevus ning isegi eesmärk omaette, kuid kui on kiire ja suhelda ei soovita, ongi kiirem ja mugavam võimalus kasutada Omniva pakiautomaate, mis asuvad väljaspool kaubanduskeskuste melu,» selgitas Varma.
Ta lisas, et Omniva reklaamide sõnum on suunatud kliendile, kellel on kiire ja kes soovib paki saatmisel aega kokku hoida. «Ajalises vaates on meie kliendilubadus, et pakid on automaadis ajavahemikul 7.30-10.00 ning selliselt ka meil pakiautomaatide täitmine toimub,» kinnitas ta.
Varma sõnul on iga reklaamisõnum oma olemuselt lihtsustav ja oma eeliseid võimendav. Ta on kindel, et ka reklaamivaataja saab sellest aru.
«Samuti võiks ju küsida, kuidas saab tõele vastata meie heade konkurentide reklaamisõnum «100% ilmastikukindel», kui tegelikkuses liiguvad pakid pakiautomaatidesse tavaliste soojustamata veokitega,» lisas Varma.