Perepaketti kasutav Anastasia rääkis, et polnud kunagi varem nii suurt arvet saanud ning seetõttu otsustas ta pärast 109,80 euro suuruse möödunud aasta novembrikuu arve nägemist välja uurida, milles asi. Selgus, et suure osa summast moodustab tema alaealise venna kasutatud teenuste maksumus. Täpsemalt oli ta 63,25 euro eest kasutanud teenust «mängud/meelelahutus».
Naine pöördus selgituste saamiseks Tele2 poole, kus talle öeldi, et poiss oli tõenäoliselt külastanud mõnda veebilehte, mis pakub tasulisi mänge, teste jms. Tavaliselt tuleb selliste teenuste kasutamiseks sisestada oma telefoninumber. Ent vennalt aru pärides ei õnnestunudki naisel teada saada, kuhu ta oma numbri oli sisestanud. Arve sai makstud, kuid vastuseta küsimus ei andnud ikkagi rahu, eriti seetõttu, et sama olukord võis uuesti korduda.
Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt ütles Den za Dnjomile, et teenuseosutajaks oli antud juhul Link Mobility SIA ning et ükski mobiilioperaator ei vastuta teenuste eest, mida inimesed oma telefoni teel tellivad.
Link Mobility klienditoe töötaja Joosep Hermaste ütles, et teenuseosutajalt õnnestus neilt teada saada, et antud juhul telliti teenuseid vk.com ehk venekeelse suhtlusvõrgustiku VKontakte kaudu. Samas selgus, et kaheksa tellimust oli katkestatud ning Link Mobility oli lubanud Tele2-l teha tasaarveldus vastavate SMSide osas summale 38,25 eurot.
Kuulnud tasaarveldusest, lubas Hans Saarvelt asja Link Mobilitylt üle täpsustada ning mõne aja pärast teatas: «Link Mobility ütles vastuseks meie küsimusele, et tasaarveldus puudutab teenuseid, mida klient kasutas novembris ja detsembris. Info tasaarvelduse kohta jõudis meieni eile (27. jaanuaril pärast ajakirjaniku päringuid – toim.)».