«Miks A. Le Coq sätib oma taara triipkoodi nii põhja lähedale, et taaraautomaatidel on kogu aeg raskusi nende väljalugemisega? Kas see on üks strateegia prügiga saastamiseks, et keegi ei viitsi oodata, millal taara ka automaadist läbi läheks? Näiteks on probleeme olnud pooleliitrise Alexandri õluga, kaheliitrise Diseliga ja veel ka Double Bock'iga,» küsib lugeja.
Lugeja küsib: miks A. Le Coq taaratagastajate elu raskeks teeb?
Vastab A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.
Protseduuriliselt on nii, et kõik uued tooted tuleb registreerida Pandipakendis ja taaraautomaatide haldaja Tomra juures, kes teostavad mõlemad kontrolli, kas ja kui hästi pakendid on taaraautomaatide poolt vastuvõetavad. Seega saavad kõik pakendid loa müügiks kui nad vastavad nõuetele. Üksikud juhtumid, kus automaat keeldub pakendit vastu võtmast on seotud kas musta pakendi (määrdunud või kahjustunud triipkood) või konkreetse automaadi iseärasusega.
Alexander 0,5l klaaspudelil olev triipkood on samal positsioonil kui kõikidel 0,5l klaaspudeliõlledel, seega ei ole selle toote erisust teistest õlledest. 2l Disel ja Double Bock'l on triipkood on keset etiketiala.
Seega loodan siiralt, et probleemid tagastusega on juhuslikku laadi ja kliendil järgmisel korral neid ei esine.