/nginx/o/2011/06/08/618550t1hcf15.jpg)
Tarbijad eelistavad üha rohkem loodussõbralikke pakendeid ning on nõus nende eest ka rohkem maksma, selgus pakenditootja Stora Enso tehtud üleilmsest uuringust.
Tarbijad eelistavad üha rohkem loodussõbralikke pakendeid ning on nõus nende eest ka rohkem maksma, selgus pakenditootja Stora Enso tehtud üleilmsest uuringust.
Uuringusse kuulunud teine sihtrühm ehk vanem põlvkond, kes on sündinud aastatel 1965—1977, peab säästlikku pakendamist ostuotsuse tegemisel vähem tähtsaks. Neist 71 protsenti pöörab tähelepanu toodete säästlikule pakendamisele ning 77 protsenti peab ostuotsuse tegemisel määravaks loodussõbralikku pakendamist. Mõlemad sihtrühmad — 79 protsenti — peab oluliseks, et keskkonnasäästlik pakend oleks märgistatud ka vastava ökomärgisega.
Tarbijaküsitluses «Future of Packaging for the Millennials» osales vastajaid ühtekokku 28 riigist, valimisse kuulusid aastatel 1980—2000 (nn Y-põlvkond) ja 1965—1977 (nn X-põlvkond) sündinud.