Eesti Energia rikketelefoni automaatteated ärritavad kliente

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valitsus hakkab tegelema katkematu side tagamisega.
Valitsus hakkab tegelema katkematu side tagamisega. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Viimasel ajal on Eesti Energia rikketelefonile helistanud kliendid oma meelepahaks automaatvastajast kuulnud, et nende kodukohas tekkinud probleemist ollakse juba teadlik.

Ettevõtte müügi ja teeninduse direktori Sten Argose sõnul aitavad sellised automaatteated aga helistajaid kiiremini teenindada, vahendab Reporter.ee.

«Meil süsteem tunneb ära selle keskse piirkonna, kust klient helistab,» selgitas Argos. «Talle öeldakse kohe, et me teame, et seal on rike ja kui on juba teada, siis ka selle lahendamise orienteeruv aeg.»

«See on see info, mida kliendid tegelikult teada soovivad ja enamus kõnesid vastatakse kriisiolukordades läbi selle süsteemi,» lisas ta.

Argose sõnul on paljud kliendid Eesti Energiat selle süsteemi eest tänanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles