/nginx/o/2009/04/17/164790t1h30ae.jpg)
Viimasel ajal on Eesti Energia rikketelefonile helistanud kliendid oma meelepahaks automaatvastajast kuulnud, et nende kodukohas tekkinud probleemist ollakse juba teadlik.
Viimasel ajal on Eesti Energia rikketelefonile helistanud kliendid oma meelepahaks automaatvastajast kuulnud, et nende kodukohas tekkinud probleemist ollakse juba teadlik.
Ettevõtte müügi ja teeninduse direktori Sten Argose sõnul aitavad sellised automaatteated aga helistajaid kiiremini teenindada, vahendab Reporter.ee.
«Meil süsteem tunneb ära selle keskse piirkonna, kust klient helistab,» selgitas Argos. «Talle öeldakse kohe, et me teame, et seal on rike ja kui on juba teada, siis ka selle lahendamise orienteeruv aeg.»
«See on see info, mida kliendid tegelikult teada soovivad ja enamus kõnesid vastatakse kriisiolukordades läbi selle süsteemi,» lisas ta.
Argose sõnul on paljud kliendid Eesti Energiat selle süsteemi eest tänanud.