Fotod: Bigbank esitles uut logo ja kontori sisekujundust

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Täna esitles Bigabank oma uut strateegiat, logo ja sisekujundust. 

«Uus logo ja visuaalne identiteet sündis tihedas koostöös Bigbankiga, kus võtmeküsimuseks sai uus brändi positsioneering ja strateegia,» rääkis reklaamiagentuur UTOPIA asutaja ja loovjuht Leslie Laasner. «Logo puhul võtsime aluseks evolutsioonilise suuna, säilitasime nime, koloriidi – kasvatasime vanast välja uue, mis vastaks panga uuenenud profiilile.»

Lisaks kaubamärgile renoveeris Bigbank kogu oma Tallinnas Tartu mnt 18 asuva peakontori, kus panga töö käib mitmel korrusel. Tallinna kontoris on panga ainus Eestis olev klienditeenindus, sest 98 protsenti klientidest suhtleb pangaga veebikeskkonna ja kõnekeskuse vahendusel. Peakontori kujundas sisearhitekt Tarmo Piirmets, kelle tööde hulka kuuluvad näiteks Pipedrive’i ja Skype’i peakontor, NOA restoran ning Tartu Tervishoiu Kõrgkool.

Protsess võttis aega ligi aasta ja läks maksma sadu tuhandeid eurosid. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles