Täna esitles Bigabank oma uut strateegiat, logo ja sisekujundust.
Fotod: Bigbank esitles uut logo ja kontori sisekujundust
«Uus logo ja visuaalne identiteet sündis tihedas koostöös Bigbankiga, kus võtmeküsimuseks sai uus brändi positsioneering ja strateegia,» rääkis reklaamiagentuur UTOPIA asutaja ja loovjuht Leslie Laasner. «Logo puhul võtsime aluseks evolutsioonilise suuna, säilitasime nime, koloriidi – kasvatasime vanast välja uue, mis vastaks panga uuenenud profiilile.»
Lisaks kaubamärgile renoveeris Bigbank kogu oma Tallinnas Tartu mnt 18 asuva peakontori, kus panga töö käib mitmel korrusel. Tallinna kontoris on panga ainus Eestis olev klienditeenindus, sest 98 protsenti klientidest suhtleb pangaga veebikeskkonna ja kõnekeskuse vahendusel. Peakontori kujundas sisearhitekt Tarmo Piirmets, kelle tööde hulka kuuluvad näiteks Pipedrive’i ja Skype’i peakontor, NOA restoran ning Tartu Tervishoiu Kõrgkool.
Protsess võttis aega ligi aasta ja läks maksma sadu tuhandeid eurosid.