Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lumekuningannast on saanud Disney tõeline rahamasin

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Kaader animafilmist Lumekuninganna ja igavene talv.
Kaader animafilmist Lumekuninganna ja igavene talv. Foto: SCANPIX

Veidi enam kui aasta tagasi linastunud animafilmist «Lumekuninganna ja igavene talv» (Frozen) on saanud meelelahutuskompanii Walt Disney tõeline rahamasin, sest tarbijad nõuavad ja ostavad kõike, mis selle filmiga seotud on.

Ettevõtte nänniüksuse Disney Consumer Products käive kasvas eelmises kvartalis 22 protsenti 1,4 miljardi dollarini ja tegevuskasum hüppas 46 protsenti 626 miljoni dollarini, kirjutab The Wall Street Journal.

Peamiselt on selle kasvu taga Lumekuninganna nukud, mängud ja muud tooted, ütles ettevõtte finantsjuht Jay Rasulo analüütikutele.

Animamuusikal esilinastus 2013. aasta novembris ning selle piletitulu on 1,3 miljardit dollarit, mis on tunduvalt suurem, kui ettevõte ootas ning kuni eelmise aastani polnud poodide riiulitel kaugeltki nii palju filmiga seotud mänguasju, kui Anna ja Olafi järele hullunud lapsed soovisid.

Eelmisel aastal oli Lumekuninganna bränd turu-uuringufirma NPD Group hinnangul mänguasjade bränd number üks.

Lumekuninganna-mull pole lõhkenud ka pärast jõule.

«Jaanuaris on äri olnud üsna tugev ning oleme näinud pühadejärgset trendi jätkumist, mis meie kogemuse põhjal on üsna unikaalne,» sõnas tegevjuht Robert Iger, viidates tarbekaupade ärile.

Tagasi üles