/nginx/o/2014/02/13/2818142t1h5ac1.jpg)
Moebrändi Michael Kors tegevjuhi John Idoli arvates peaks noored harjuma nädalavahetustel töötamisega, vahendab Entrepreneur.com.
Moebrändi Michael Kors tegevjuhi John Idoli arvates peaks noored harjuma nädalavahetustel töötamisega, vahendab Entrepreneur.com.
Idol rääkis eelmisel nädalal Georgetowni ülikooli poolt New Yorgis korraldatud luksusbrändide paneeldiskussioonil, et nooruses tekstiilitootja J.P Stevens&Co heaks klienditeenindajana töötades tundusid tööpäevad üksluised. Seetõttu veetis ta oma laupäevad ja pühapäevad teistes New Yorgi jaekauplustes inimeste ostukäitumist vaadeldes.
«Ma läksin poodidesse, et õppida seda, mida minu ettevõttes mulle ei õpetatud,» ütles ta.
Paneeldiskussiooni kuulama tulnud tudengitele soovitas ta sama teha – kasutada oma vabu päevi, et kogu sektorist tervikpilt saada.
«Jah, see tähendab teie laupäevi ja pühapäevi,» rõhutas Idol.
Samuti julgustas ta juhtideks pürgivaid noori esmase müügikogemuse saamiseks alustama kaupluses teenindamisest, kuna see annab hea ülevaate ettevõtte klientidest ja müügiprotsessidest.
«Me oleme teenindusäris,» ütles Idol. «Teenindus ja müük peavad meie sektoris olema kliendile luksuslik kogemus. See ei ole Walmart.»