Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamidirektorid valisid välja teise kvartali kolm parimat ajalehtedes ilmunud reklaami.
Ajalehtede Liit valis välja teise kvartali parimad reklaamid
Kolm parimat reklaami on:
- Hawaii Expressi reklaamide sari «Ajast ees», mis ilmus ajalehtedes aprillis. Reklaamidel on kujutatud Eesti tuntud inimesi (lavastaja Jaanus Rohumaa, laulja Ivo Linna jt) jalgrattal. Reklaamiagentuur on Kala Ruudus.
- Maikuus ajalehtedes ilmunud Rademari reklaamide sari «Praktiline ka linnadžunglis». Reklaam hõlmab ajalehes poolteist lehekülge. Reklaamiagentuur on Tabasco.
- Mais ilmunud Edelaraudtee reklaam «Eestimaa ootab külla!», mille külge oli kleebitud eraldi tootena rongide sõiduplaan. Edelaraudtee teostas oma reklaami ise, reklaami autor on Annemari Oherd.
«Aasta parima reklaami» auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat, kui reklaam pole valminud loovagentuuris.
Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum.
Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.
EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, kes kõik pääsevad finaali. 12 finalisti seast valib võitja žürii.
Žürii suurus on kuni seitse liiget ja žüriisse kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert.
«Aasta parim reklaam» auhind kuulutatakse välja ja antakse üle koos aasta ajakirjandusauhindadega.
Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab hinnalise meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse.