Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Valesti kirjutatud autonumber võib kaasa tuua topeltarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Stinne Loo
Copy
Europark.
Europark. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Autot mobiiliga parkima pannes võib sõnumis tehtud viga kalliks maksma minna.

Postimehe toimetuse poole pöördunud lugeja parkis oma auto Europarki parklasse ning saatis ka parkimise alustamiseks vastava sõnumi sisuga «Opel ABC 123 EP 44» (auto number muudetud – toim). Mõne hetke pärast saabus talle ka tavapärane kinnitussõnum «Opel ABC 123 pargiti tsooni EP 44 alates 10:15 20.01.15. Tasu arvestus algab 10:15. Parkimine lõpeb 10:15 21. 01.15. liimidi 5,00 EUR täitumisel.»

Hiljem auto juurde naastes leidis mees aga kojamehe vahelt parkimistrhavi. Selgus, et klient oli sõnumi trükkimisel teinud vea ning parkimist kontrollinud kontrolör ei näinud süsteemis, et vastav auto oleks mobiilselt pargitud. 

Europarkist öeldi kliendile, et valesti sõnastatud parkimistaotluse puhul võib kontrolör teha trahvi parkimise tasumata jätmise eest. «Aga raha kasseeritakse nii parkimise kui trahvi näol,» rääkis lugeja. 

«Parkimisõigust saame tuvastada ainult siis, kui parkija sisestab õige auto numbri täpselt nii ja täpselt samas järjestuses nagu sõiduki numbrimärgil. Antud juhul olnuks õige sõnumi sisu: 123ABC EP44,» selgitas Europarki klienditeenindusjuht Kristiina Romanovskiy.

Romanovskiy selgitas, et selliste vigade ennetamiseks tuleks parkijal tutvuda infotahvlitel toodud m-parkimise juhistega ja veenduda sisestatud andmete õigsuses. «Aeg-ajalt juhtub ka kõige korralikumal inimesel tahtmatuid eksimusi. Oleme andnud kliendile võimaluse juhtunut selgitada,» lisas ta. 

Tagasi üles