Üle üheksa aasta Eesti Päevalehes töötanud Katre Kasmel pani pärast pikka ja kaalutud otsust septembri alguses ameti maha.
Katre Kasmel lahkus Eesti Päevalehe turundusjuhi kohalt
«See on pikalt ja põhjalikult läbi kaalutud otsus, aga sugugi mitte lihtne. Ühtpidi on lahkumine nukker, sest olen endiselt väga suur Eesti Päevalehe fänn. Teisalt olen Päevalehes töötanud juba umbes 9,5 aastat, on aeg muutusteks ja ootan neid põnevusega,» selgitas Kasmel.
Kuigi Kasmel lahkus Päevalehe turundusjuhi kohalt omal algatusel, iseloomustas ta tööd lehes mitmekesise ja huvitavana ning turunduskogemus, mille ta sealt enda sõnutsi sai, osutus väga mitmekülgseks.
Samuti jagus tal vaid kiidusõnu sealsele pühendunud ja innovatiivsele meeskonnale.
«Lisaks lehe turundamisele tegelesin Ärilehe, Päevalehe e-poe, Päevaleht Ülikooli jt Eesti Päevalehe ASi toodete turundamisega, minu alluvuses oli ka väike disainiüksus.»
Muuhulgas hindas Kasmel kõrgelt ka lehe kliendiprogrammi loomisel osalemise kogemust.
«Oli inspireeriv näha mitme osakonna koostöö tulemusena sündimas Eesti esimest ja seni ainsat ajalehe püsitellijate väärtustamise programmi. Erakordselt toredate mälestustena jäävad meelde ja palju kogemusi andsid kõik neli suurt raamatusarja.»
Eesti Päevalehes töötades on Kasmel enda kinnitusel saanud tutvuda ka paljude eriliste inimestega nii toimetusest kui koostööpartnerite seast.
Kasmeli sõnul on seal töötamise ajal olnud paremaid ja raskemaid aegu, edukaid ja vähemedukaid kampaaniaid ja projekte, mis on olnud kokkuvõttes väga heaks kooliks. «Lahkudes jääb siiski üht-teist kripeldama, mida oleks pidanud veel tegema. Aga olles töötanud ühes kohas nii pikka aega, tuleb üks hetk teha lahkumisotsus, et anda endale võimalus näha, kuidas mujal maailmas asjad käivad, arendada endas uusi külgi ja esitada endale uusi väljakutseid,» lisas ta.
Kasmeli tööülesanded jagunevad esialgu tema kolleegide juhatuse liikme Tarvo Ulejevi, turundusspetsialist Merlin Mitti ja teiste vahel.
Esialgu oli Kasmelil plaan aeg maha võtta ja minna mitmeks kuuks seljakotiga Aasiat avastama. Kuna aga pikaaegne turundusjuht on saanud mitmeid põnevaid mõtteid-ettepanekuid ettevõtetelt ja asutustelt, mida ta kõrgelt hindab, on ka reisile mineku plaan seega ootamatult küsimärgi alla sattunud.