Estonian Airi Air Balticu jõuline laienemine Tallinnas küll uusi liine esialgu lisama ei pane, küll aga toob see alla piletite hinnad.
Estonian Air: konkurents alandab piletite hindu
Hiljuti avas Air Baltic otseliini Tallinnast Pariisi ning on teatanud ka Berliini ja Viini liinist.
«Meie võtame kindlasti väärikalt selle konkurentsipakkumise vastu. Jälgime pidevalt seda mis turu peal toimub ja Tallinnast algavate otseliinide arvu need uued liinid ei suurenda,» ütles Estonian Airi kommertsjuht Indrek Randveer. Küll aga kasvab konkurents juba olemasolevatel liinidel.
Randveer tähendas, et Air Baltic püüab puhkusereisijaid, sellal kui Estonian Airi põhitähelepanu on suunatud Tallinnast kaks korda päevas toimuvatele lendudele sihtkohtadesse, mis on olulised majanduslike suhete arendamiseks.
Hetkel on vara rääkida sellest, kas Estonian Air muudab oma plaane Air Balticu agressiivse laienemise tõttu. «Pigem jääme praegu oma plaanide juurde,» hindas Randveer. «Kui konkurents tiheneb, siis lõpuks kajastub see piletite saadavuses ja hinnas,» ennustas ta.
Randveer nentis, et piletihinna taseme paneb paika konkurents, ent eestikeelne teenindus läheb palju korda. See annab neile eelise tšarterlendude turul. «Isegi oma väikeste lennukitega oleme saanud mitmeid tšarterlepinguid just selle pärast, et Eestis reisijad soovivad Estonian Airi kvaliteeti,» tõi Randveer esile, lisades, et jätkavad teenuse arendamist.
Ta ütles, et Tallinnast on otseliine tuldud pakkuma varemgi, ent kõik sõltub sellest, kui jätkusuutlikud need on. Air Baltic on tubli konkurent. «Teisest küljest – ma saan ka neist aru, kui nad on sunnitud idasuunalisi lende päris palju vähendama, siis neil on tekkinud teatud augud ja nad on need augud täitnud sihtkohtadega, kuhu ka meie suviti lendame,» ütles Randveer.
Möödunud aastal pakutud sihtkohtadele tuleb tänavu Estonian Airilt lisa. Uutena tulevad juurde suvesihtkohana Viin, aastaringsena München ja juba varem olnud Milano.