Kui ettevõtte erinevate juhtimistasandite koostöö hakkab logisema, kannatavad selle all kõik töötajad ja ka firma majandustulemused. Seetõttu peaks head juhid probleemide esinedes võtma sammu tagasi ja küsima oma meeskonnalt mõned olulised küsimused, vahendab Business Insider.
4 küsimust, mida eri juhitasandite koostööprobleemide puhul küsida
1. Kus asub sinu organisatsiooni suurim valupunkt? Millised on ülemuste suurimad probleemid alluvatega ja vastupidi?
2. Kas sinu ettevõttes on inimesed muutustele avatud või on pigem rahul praeguste töötulemustega? Analüüsi, miks see nii on ning milline on sinu arvates ettevõtte jaoks parim tasakaal nende kahe vahel.
3. Kuidas sa kirjeldaks oma ettevõtte töökultuuri? Kui olulised on teiste organisatsiooni liikmete toetamise ja eduga seotud käitumisharjumused?
4. Milliste viisidega annab ja võtab juhiroll sinu ettevõttes võimu?
Peale oma meeskonnaga nende küsimuste arutamist tuleks sarnane analüüs läbi viia ka madalama astme juhtidel. Saadud tagasiside võimaldab leida suurimad valukohad ettevõtte juhtimiskultuuris ning läbi viia vajalikud muudatused.