«Maksin tahvelarvutit kinni kaks aastat, sama kaua kestis ka garantii. Kahel korral oli arvutil rike, esimene kord vahetati aku välja, teine kord emaplaat,» ütles Tõnu. «Nüüd umbes nädal enne garantiiaja lõppu suri arvuti jälle ära, lihtsalt ei käivitunud enam,» lisas ta.
Seejärel viis mees oma tahvelarvuti Rakvere Elisa esindusse. Käes oli viimane päev, mil veel garantii kestis. Ta soovis arvuti tagastada ja selle eest raha tagasi saada, sest kui kahe aasta jooksul on esinenud juba kolm riket, ei saa välistada, et varsti tuleb neljas, põhjendas ta.
Viisin selle Asuse Rakvere Elisa klienditeenindusse garantiiaja viimasel päeval ja soovisin selle Elisale tagasi anda, et nemad siis minu sissemaksed selle arvuti eest kah tagastaksid.
«Arvuti saadeti tehnilisse hooldusesse, et fikseerida rike. Sain hoopis vastuseks, et viga ei leitud. Küsimusele, mis ime läbi järsku teil see arvuti tööle hakkas, kui mina üritasin seda käima saada korduvalt ja mitme päeva jooksul, pole mulle vastatud. Viidati vaid, et kõik on hoolduslogis nähtaval,» rääkis Tõnu.
Ta leiab, et Elisa huvi rikke mittetunnistamises seisneb selles, et kui pole riket, ei pea nad ka seda praaktoodet tagasi võtma. Praegu on seade Rakvere Elisa esinduses, kuid Tõnu pole sellele veel järele läinud, vaid esitas hoopis Elisale vaide ning avalduse kliendilepingu lõpetamiseks.