Pikaaegne Sportlandi turundusjuht Tarmo Hõbe jättis oma ametikoha kaupluseketis ja asus Hispaanias Fatburnerit esindava firma turundusdirektoriks.
Sportlandi turundusjuht põrutab Hispaaniasse spordijooki müüma
Viimasel ajal on mitmed suurettevõtete turundusjuhid ametikohti vahetanud. Nii otsusta ka seitse aastat Sportlandi kauplusteketi turundust juhtinud Tarmo Hõbe senise ameti uute väljakutsete vastu vahetada.
«Seitse aastat on piisavalt pikk aeg ning tänu heale pakkumisele otsustasin Sportlandist lahkuda,» kommenteeris Hõbe.
Muidugi oleks mehe sõnul olnud mugav spordikaupade müüja juures edasi olla ja rahulikult oma tööd teha, kuid tänu põnevale pakkumisele hakata maailmale tutvustama Eestist pärit tervise- ja elustiilijooki, tuli ka ette võtta suurem elumuutus ja töökohavahetus.
Siinkohal kummutas Hõbe ka igasugused kuulujutud sellest, et lahkumise taga võiks otsida Sportlandi majandusraskuseid.
«Kindlasti pole minu lahkumine seotud ettevõtte majandusraskustega, sest tegelikult olin ma seal terve selle aja, mil oli raske. Pigem oli minu mõte, et elame koos rasked ajad üle ja saame hakkama,» räälis Hõbe.
Ta lisas, et 2008. ja 2009. aasta raskused on nüüdseks seljatatud, ning viimasel ajal läheb spordikaupade müüjal järjest paremini ning seis on igati hea ja stabiilne.
Töötamist Sportlandis peab Hõbe sõjakooliks. «Kes seal hakkama saab, saab hakkama igal pool. Loomulikult on olnud tohutult pingeid, stressi, magamata öid, käegalöömise tunnet, aga kõik selle kaalub mitu korda üle tagasisaadav positiivne emotsioon, töötades iga päev koos oma ala profesionaalidega, kellel kõigil on piiritud ambitsioonid, maailma parimate brändidega, toetades Eesti sportlasi ja meeskondi ning korraldades spordiüritusi.»
Kuigi Hõbele on ka varem Sportlandis töötamise ajal tehtud erinevaid tööpakkumisi, ei olnud ta siis oma lahkumissoovis kindel.
Alates selle nädala teisipäevast on Hõbe uueks ametikohaks Madriidis asuva Fat Burneri esinduse Tone Tea peakontor. Seal asus Hõbe turundusdirektori ametikohale.
Tema esimesteks eesmärkideks on saavutada võimalikult suur laienemine ja maksimeerida müügid ennekõike sihtriikides Hispaanias, Norras, Rootsis, Taanis, Hollandis, Inglismaal ning kevadest USAs, et siis juba loomulikul teel teistesse riikidesse edasi liikuda ja areneda.
Seda, kui kauaks Hõbe Madriidi või Fat Burneriga seotuks jääb, ta veel täpsemalt ennustada ei osanud.
«Kavas on uuelt ametikohalt lähiaastatel võtta maksimum ja viia toode võimalikult paljudesse riikidesse.»
Fat Burner on Eestis loodud funktsionaalne jook, mille tõi turule Liiwi Heliis koos Eesti Kulturismi ja Fitnessi Liiduga.
Fat Burneri kaubamärgi globaalsed õigused kuuluvad Hispaanias Marbellas tegutsevale ettevõttele Tone Tea. Baltikumis ja Soomes toodab ja turustab Fat Burnerit Liiwi Heliis. Tone Tea põhiomanik on Margus Reinsalu, ettevõtte kaasomanik ja tegevjuht on Hanno Lindpere.
Hõbe sõnul jääb ta edaspidi väga tihedalt seotuks ka Eestiga, kuna on sellel aastal esimest korda toimunud ning väga edukaks kujunenud Mad-Croc Rally Estonia 2010 üks peakorraldajatest.
«Võistlusest tahaksime koos Urmo Aava ja Silver Kütiga teha Eesti tuntuima rallivõistluse.»