Järgmine ettevõtja pani rahvusmustrid tootepakenditele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Põltsamaa Meierei Juustutööstus

Mida aeg edasi, seda popimaks muutub rahvusmustrite kasutamine tootepakendil. Nüüd pani Põltsamaa Meierei Juustutööstus uutele tootepakendile lehmad ja rahvusmustrid.

Sellest sügisest saavad Põltsamaa Meierei Juustutööstuse tooted uued pakendites, mille kujunduses on kesksel kohal mustapruunikirjud joonistused kodumaisest piimakarjast.

Uutel pakenditel figureerib ka uus märk Piimameister Otto. Ettevõte investeeris uuendusse ligi miljon krooni.

 «Eesmärgiks on anda tulevikus kõikidele Põltsamaa Meierei Juustutööstuse toodetele sarnane visuaalne joon, mille järgi tarbija tunneks meie tooted ära,» rääkis OÜ Põltsamaa Meierei Juustutööstuse  juhataja Ago Teder.

Uue kujunduse omaksvõtmine tarbija poolt teeb Tederi sõnul tulevikus lihtsamaks ka uute toodete turuletoomise.

Uutel pakenditel paiknevad värvilised juustusildid stiliseeritud taustal, mis kujutavad pilte Eesti maaelust.

Mitmed konkreetse kohanimega seotud juustud nagu Tartu, Pühajärve või Pandivere, on kaunistatud ka piirkonnale omase seelikumustriga. 

Sellest sügisest hakatakse tarbijaid uue kujundusega harjutama ning pikemas perspektiivis vahetatakse järk-järgult välja enamik juustupakendeid.

 «Nagu uute toodete puhul, võib ka uue kujunduse juurutamine üksjagu aega võtta,» sõnas Põltsamaa Meierei Juustutööstuse tooteid turustava Estover OÜ ostu-müügi osakonna juhataja Tõnu Raudsepp.

«Juustupakendid peaksid saama täielikult välja vahetatud aasta jooksul. Seejärel asutakse ümber disainima Põltsamaa Meierei Juustutööstuse teisi tooteid.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles