Business Insider vahendab maailma populaarseima ärivõrgustiku LinkedIn miljardärist kaasasutaja Reid Hoffmani seitset juhtimispõhimõtet.
Ärivõrgustiku LinkedIn asutaja seitse juhtimispõhimõtet
Mõista, et keegi pole perfektne ning hinda pigem inimeste tugevaid külgi
Inimeste nõrkade kohtade võimendamise asemel tuleks üles leida ainult neile omased tugevad küljed.
Parim viis mõjuvõimsate inimeste tähelepanu köitmiseks on neile väärtuse pakkumine
Oluliste ja alati hõivatud inimeste tähelepanu ja aja pärast võitlemisel toob edu see, kui selgitad, miks kontakt toob kasu mitte ainult sulle, vaid ka teisele osapoolele.
Liigu kiirelt, hoia asjad lihtsana ja usalda oma töötajaid
Idufirmade puhul on kiirus tihtipeale olulisem, kui kartus vigade tegemise ees. Kiirelt tegutsedes on võimalik tehtud vigadest õppida ja valesti valitud kurssi muuta. Oma töötajatele tuleb anda edasi üldine strateegia ja usaldada nende kompetentse. Kui juht hakkab mikrotasandil ettevõtet juhtima, toob see tihtipeale kaasa ainult kasvutempo pidurdumise.
Tunnusta inimesi
Isegi kui inimesed seda avalikult ei tunnista, meeldib kiitus tegelikult kõigile. Seejuures soovitab Hoffman tunnustada nii oma alluvaid, kui ka ülemusi.
Ära varja koostööd tehes oma eesmärke
Koostöö nõuab ausust ning kui mõlemad osapooled teavad teineteise eesmärke, aitab see neil üksteist paremini mõista ning mõlemat osapoolt rahuldavaid lahendusi pakkuda.
Uute inimeste palkamisel on isikuomadused on oskustest olulisemad
Isikuomadused aja jooksul ei muutu, oskusi on aga alati võimalik juurde omandada.
Ümbritse end inimestega, keda imetled
Inimesed, kellega enim aega koos veedad mõjutavad sind rohkem, kui oskaksid arvata.