Päevatoimetaja:
Sander Silm

Aasta turundustäheks valiti Lyoness

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Lyoness Eesti OÜ tegevjuht Ott Neeme eelmise töönädala lõpus ettevõtte Tallinna kontori ees.
Lyoness Eesti OÜ tegevjuht Ott Neeme eelmise töönädala lõpus ettevõtte Tallinna kontori ees. Foto: Sander Ilvest

Marketingi Instituut koostöös Turundusraadio kuulajatega valisid 2014 aasta turundustäheks Lyonessi ostukogukonna, mis on suutnud läbi soovitusturunduse vaid pooleteise tegutsemisaastaga oma liikmeskonda Eestis kasvatada 75 000 inimeseni. Lyonessile järgnesid Tallinna Ühisgümnaasium moeetendusega  „Totaalne Überglamuur“ ja helilooja Arvo Pärt.

„Õnnitleme Lyonessi, kes pälvis internetipõhisel lõpphääletusel 52 tugeva kandidaadi seas enim hääli,“ lausus Turundusraadio toimetaja Anu-Mall Naarits. „Tegemist on eduka turundamise näitega, mida pole ehk väljastpoolt suurt näha, kuid mis see-eest on suutnud organisatsiooni kasvatada sisemiste soovitajate vilka tegevuse arvelt väga suureks ja mõjukaks.“

Lyoness Eesti juht Ott Neeme märkis, et selline tunnustus tuli neile suure üllatusena.

„Oleme teinud oma tööd pühendunult ja ilma suurema tähelepanuta. Võib tõesti öelda, et alustava organisatsioonina pole veel tugevalt panustanud endi meedias reklaamimiseks, mistõttu on suur osa meie turundustegevusest üles ehitatatud nende liikmete motiveerimisele, kes aitavad leida uusi liikmeid,“ selgitas ta.

„Sageli peetakse soovitusturundust millekski kahtlaseks, seetõttu on meile see tunnustus eriti oluline. Kõigile teistele tublidele ettevõtetele julgeksin soovitada, et ka nemad rohkem otseturunduse peale mõtleks, sest see on sageli odavam ja tulemuslikum kui eesmärkide saavutamine läbi kallite meediapindade.“

Lyoness on 11 aasta vanune Austriast pärit ostukogukond, mis pakub endaga liitunud inimestele kõigilt võrgustikuga liitunud kauplustes tehtud ostudelt „ kuni 5% raha tagasi“, lisaks täiendavaid hüvesid. Organisatsioon tegutseb ligi 50 riigis ja sellel on üle nelja miljoni liikme. Eestis alustati tegevust 2013 aasta kevadel.

Tagasi üles