Veel on jäänud teha kaks asja: veenda korealasi, et nad müüks ka teise poole jäälõhkujate ehitajast Arctechist (Aker Arctic), millest pool kuulus juba Vene ettevõttele USC, ning Turu dokkidele uue omaniku otsimine.
Rahahädas STX nõustub viimaks Arctechi osaluse müügiga. 2013. aasta detsembris ostab tööstusse investeeriv fond Teollisuussijoitus selle 9 miljoni euroga. Aasta hiljem omandab selle osa samuti USC.
Turu dokkide päästmiseks käivitab Soome valitsus aga kaks salajast operatsiooni, koodnimedega «Town Hall» ja «Santa Cruz». Esimene neist on ostja leidmine. Parimaks lahenduseks peetakse Saksa Meyer Werfti, kes võiks vajada otse merelepääsuga dokke. Meyeri Papenburgi dokid avanevad nimelt jõele.
Pärast kuid kestnud pinna sondeerimist reisib Vapaavuori novembris 2013 ülisalaja Saksamaale Papenburgi, kohtuma Meyeri juhtidega. Reis on nii salajane, et kuluaruandedki salastatakse, ministeeriumi ajaloos esimest korda. Soomlased kardavad, et kui korealased kuulevad, et Meyer on ostja, küsivad nad hingehinda.
2014 kevadel käivitub «Santa Cruz»: Vapaavuori sõidab Lõuna-Koreasse rääkima, et dokkidel on ostja. Kasutatakse terminit «nimetamata tööstuspartner» - «unnamed industrial partner». Korealastele jääb ilmselt mulje, et tegu on Soome ettevõttega, mis pole laevaehituses veel endale nime teinud.
Maiks on Meyer hinnanud, et Turu dokkidest võiks asja saada ja kirjutab alla mittesiduva ostupakkumise. Sakslased tahavad ainult, et ostetaval tehasel oleks tellimusi, sest laevaehituses on need peamine valuuta: tehas tellimusteta pole midagi väärt. Jälle ulatab Soomele abikäe RCC, selle tütarettevõte TUI Cruises tellib Turust veel kaks laeva.
Augustiks on Turu dokid müüdud. Hind pole avalikkusele teada, seda on hinnatud 200 ja 300 miljoni euro vaheliseks. Soomele on siiski tähtsam, et dokid säilivad ja töökohad ka. Jõuluks võtab Vene USC täielikult üle Arctechi. Nüüd on STX Soomest läinud.
Ja Prantsusmaale lipsanud Oasis 3 tellimus on laevatehasele kuulduste kohaselt kahjumlik.