Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/09/05/2256941t1h9e70.jpg)
Eesti särgitootja Sangar lostis Rootsi ettevõtte ja kaubamärgi «Oscar of Sweden», mis võimaldab laieneda uutele turgudele.
Rootsi ja Skandinaaviamaade kaubamärk on esindatud kõigis Põhjamaades, Hollandis, Inglismaal, USA-s ning Kanadas, teatas Sangar.
Sangari müügi- ja arendusdirektor Raul Saks ütles: «Ettevõtte ekspordi esindusbrändiks kasutatakse edaspidi «Oscar of Sweden», mille kõrvale tuuakse Sangari kaubamärk.»
Sangar AS eelmise aasta käive oli 4,3 mln eurot, Oscar of Swedenil 4,5 mln eurot.
Omandatav ettevõte omab kaubamärke «Oscar of Sweden» ja «1949», Sangari alambrändid on «Sangar Executive», «Sangar City» ning «Optimist.»