Sangar ostis Rootsi särgitootja

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AS Sangar õmblustöökoda.
AS Sangar õmblustöökoda. Foto: Margus Ansu

Eesti särgitootja Sangar lostis Rootsi ettevõtte ja kaubamärgi «Oscar of Sweden», mis võimaldab laieneda uutele turgudele.

Rootsi ja Skandinaaviamaade kaubamärk  on esindatud kõigis Põhjamaades, Hollandis, Inglismaal, USA-s ning  Kanadas, teatas Sangar. 

Sangari müügi- ja arendusdirektor Raul Saks ütles: «Ettevõtte ekspordi esindusbrändiks kasutatakse edaspidi «Oscar of Sweden», mille kõrvale tuuakse Sangari kaubamärk.»

Sangar AS eelmise aasta käive oli 4,3 mln eurot, Oscar of Swedenil 4,5 mln eurot.

Omandatav ettevõte omab kaubamärke «Oscar of Sweden» ja «1949», Sangari alambrändid on «Sangar Executive», «Sangar City» ning «Optimist.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles