/nginx/o/2015/01/16/3685669t1h54f0.jpg)
Soodsaid pakkumisi vahendavad portaalid tunnistavad, et enim müüdud artiklid on seotud iluteenuste või -toodetega.
Soodsaid pakkumisi vahendavad portaalid tunnistavad, et enim müüdud artiklid on seotud iluteenuste või -toodetega.
Internetipoe Cherry turundusjuhi Andres Susi sõnul on kõige populaarsemad kohalikud teenused. «Siia alla käivad päevaspaad ja ujula,» rääkis Susi.
Valdkonniti huvitab sooduspakkumiste jälgijaid meelelahutus ja vaba aja veetmine. «Teatrid, kontserdid, aga ka sportimine,» tõi Susi näiteks. Ta lisas, et müügiedukus oleneb alati brändist. «Kui müüme nimekat asja Tallinnas, siis on müügitulemused alati suuremad,» ütles ta.
Lisaks loetletud valdkondadele on suhteliselt suured müügiarvud ka restoranide ja take-away’de pakkumistel. «Sushi’d, wok’id, pitsad – kõik selline kaasamüügitoit on järjest menukamaks muutumas,» loetles Susi.