Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Vautšeripoes lähevad enim kaubaks ilutooted

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Elisabet otsib vautšeripoodidest asju, mida igapäevaselt kulub ning mille eest mujalt ostes kõrgemat hinda maksta tuleb.
Elisabet otsib vautšeripoodidest asju, mida igapäevaselt kulub ning mille eest mujalt ostes kõrgemat hinda maksta tuleb. Foto: Tairo Lutter

Soodsaid pakkumisi vahendavad portaalid tunnistavad, et enim müüdud artiklid on seotud iluteenuste või -toodetega.

Internetipoe Cherry turundusjuhi Andres Susi sõnul on kõige populaarsemad kohalikud teenused. «Siia alla käivad päevaspaad ja ujula,» rääkis Susi.

Valdkonniti huvitab sooduspakkumiste jälgijaid meelelahutus ja vaba aja veetmine. «Teatrid, kontserdid, aga ka sportimine,» tõi Susi näiteks. Ta lisas, et müügiedukus oleneb alati brändist. «Kui müüme nimekat asja Tallinnas, siis on müügitulemused alati suuremad,» ütles ta.

Lisaks loetletud valdkondadele on suhteliselt suured müügiarvud ka restoranide ja take-away’de pakkumistel. «Sushi’d, wok’id, pitsad – kõik selline kaasamüügitoit on järjest menukamaks muutumas,» loetles Susi.

Kuna keskmine vautšeriportaali klient on naisterahvas, on ka kodu- ja köögivaldkonna tooted väga hinnas. «See võib olla blender, aga ka kookosõli. Võib olla parfüüm või kingitusi puudutav,» tõi Susi näiteks.

Tagasi üles