Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht, aasta turundusjuht 2009 Evelin Mägioja alustab alates 1. oktoobrist tööd reklaamiagentuuri Idea juhatuse liikme ja tegevjuhina.
Rimist lahkuv Mägioja hakkab reklaamiagentuuri juhtima
Senine Idea juht Birjo Kiik siirdub tööle agentuuri Creatum strateegiliseks juhiks ning partneriks.
Eesti suurimate reklaamiagentuuride hulka kuuluva Idea nõukogu esimehe ja ühe osaniku Mark Eikneri sõnul annab Evelin Mägioja liitumine agentuurile kindlasti uue hingamise ning värsket loomingulist energiat, mida Mägioja oma mitmekülgse kogemustepagasiga kaasa toob.
«Kuna Evelin Mägioja on teinud oma karjääris läbi kõik etapid kuni turunduse tippjuhini välja ning on Eestis kahtlemata üks enim tunnustatud spetsialiste, siis usun, et tema kogemused ja energia avab ka meie klientidele uusi väljundeid,» sõnas Mark Eikner.
Ta hindab eelkõige Mägioja kogemust brändistrateegiate planeerimisel, oskust planeerida ja ellu viia edukaid müügi- ja lojaalsuskampaaniaid ning võimet integreerida turundust kommunikatsiooniga.
Mägioja vastusalaks jääb agentuuri igapäevane juhtimine ja arendamine, kliendisuhete haldamine ning klientide turundustegevuse strateegiline planeerimine.
«Kindlasti teab Evelin Mägioja tänu isiklikule kogemusele erinevate agentuuridega töötamisel suurepäraselt, mida klient agentuurilt ootab ning kuidas agentuur tegutsema peaks,» kinnitas Eikner.
Mägioja peab siirdumist Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuhi ametist Idea juhiks ülesandeks, mille ta huviga vastu võtab.
Mägioja sõnul on ta kuue Rimi turundusalal töötatud aasta jooksul palju õppinud ning valmis oma tegevusvaldkonda laiendama.
«Kui täna olen tegelenud ühe valdkonna ehk jaekaubanduse turunduse planeerimise ja elluviimisega, siis mulle on vägagi huvitavaks võimaluseks kaasa rääkida teiste valdkondade ning brändide arengus,» leidis Mägioja.
Reklaamiaegentuur Idea on Mägioja hinnangul pikaajalise ja mitmekülgse kogemusega agentuur, millele lisab tugevust rahvusvaheline taust ja igapäevatöö integreeritus suhtekorralduse, veebiarenduse ja meediaplaneerimisega.
Mägioja alustab Idea tegevjuhi ja juhatuse liikmena 1. oktoobril.
Reklaamiagentuuri Idea senine juhatuse liige ja tegevjuht Birjo Kiik alustab samast kuupäevast tööd reklaamiagentuuris Creatum strateegilise juhina.
Samuti liitub ta Creatumi partnerite ringiga.
Evelin Mägioja on sündinud 17.01.1980 Tartus, lõpetanud Hugo Treffneri Gümnaasiumi ning Tallinna Pedagoogikaülikooli psühholoogia erialal.
2004. aastast on ta töötanud kõigepealt Kesko Food ASis ja seejärel pärast Kesko ja Rimi ühinemist Rimi Eesti Food ASis turundusjuhi ja turundus-ja kommunikatsioonijuhina.
2009. aastal pälvis Evelin Mägioja Eesti suurimate ettevõtete turundusjuhtide seas tehtud küsitluse tulemusena aasta turundusjuhi tiitli.
Evelin Mägioja eestvõtmisel toimunud kampaaniatest on kõrge hinnangu pälvinud mitmed, näiteks Tudish Piip kampaania võitis konkursil Meediategu 2008 parima integreeritud meediakampaania tiitli ja peaauhinna Meediategu grand prix' ning sai auväärse koha Turundustegu 2008 kuue finalisti seas.
Reklaamikonkursil «Kuldmuna» pärjati Tudish Piip «Pronksmunaga» üle 300 000-krooniste eelarvetega kampaaniate kategoorias.
Rimi tervisekampaania «Hakkame käima» võitis Meediategu 2009 konkursil parima integreeritud meediakampaania tiitli ja sai peaauhinna Meediategu grand prix.
Samuti jõudis Turundustegu 2009 kuue finalisti hulka Säästumarketite uuenduskuur.
Reklaamiagentuur Idea on asutatud 1996. aastal, 2009. aastal ühineti agentuuriga Baltic FCB Eesti üheks suurimaks reklaamiagentuuriks.
Agentuuri suuremad kliendid on BMW, Drogas, G4S, IRL, Kraft Foods, Liviko, Olympic Casino, Seesam, Starman, Säästumarket. Ettevõttes töötab 17 inimest. Ettevõtete 2009 käive oli ca 17 miljonit krooni.
Reklaamiagentuur Idea kuulub Big Idea Groupi, mis ühendab 15 kommunikatsiooniettevõtet Eestis, Lätis ja Leedus: reklaamiagentuur Euro RSCG, suhtekorraldusagentuur Euro RSCG PR, meediaplaneerimise agentuur Media Planning Group, digitaalse meedia agentuur Media Contacts ja digiturunduse agentuur Nitro.
Big Idea Group'i ettevõtete käive ületas 2009. aastal 250 miljonit krooni. Grupi ettevõtted annavad tööd 120-le eri valdkonna professionaalile.