Postimehe reklaamidirektoriks asus Allan Sombri

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Allan Sombri.
Allan Sombri. Foto: Tairo Lutter

«See on kindlasti heaks uudiseks, et reklaamimaailmas sedavõrd kogenud inimene nagu Allan Sombri otsustas liituda Postimehe tiimiga. Olles aastaid töötanud nii Delfis kui Eesti Ajalehtede juhatuses, tunneb ta väga hästi Eesti reklaamiturgu ja sellel peaks meie reklaamimüügile positiivne mõju olema.» ütles Postimehe vastutav väljaandja Mart Luik.

«Mulle meeldib Postimees. Olles märgina meediamaastiku alustala, on see ka üks kiiremini arenevaid meeskondi. Print- ja online-reklaamis on väljakutseks erinevate kanalite võimaluste kasutamine ja selle käigus tekkiva teabe edasiandmine klientide turunduseesmärkide täitmiseks. Postimehes on selleks parimad võimalused,» sõnas Allan Sombri.

Allan on kuulunud Delfi loojate ringi ning töötanud Delfi Grupi müügi- ja marketingijuhina ning Delfi Eesti juhina. Samuti on ta olnud MicroLinki turundusjuht, Hüvitusfondi juhatuse liige ning töötanud meediaagentuuris Media House ning reklaamiagentuuris Age Reklaam. Tööalast karjääri alustas Sombri ajakirjanikuna ajalehes Edasi/Postimees. 

Postimees AS on juhtiv meediaettevõte, mis annab välja Eesti enimloetud ajalehte Postimees, selle venekeelset sõsarväljaannet venekeelne Postimees ning suurimat venekeelset nädalalehte Den Za Dnjom. Internetiportaali Postimees.ee keskkond hõlmab ka majandusportaali Majandus24, praktilisele infole keskenduvat Tarbija24, meelelahutusportaali Elu24, lisaks kuulub sinna naistele olulisi teemasid käsitlev Naine24, Tallinna linnaelu peegeldav Tallinncity ja mitmed teised sisutooted.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles