Klient ostis mullu 19. septembril sõiduauto Volkswagen Passat 2.0 Variant, mis maksis 11 799 eurot, seisab komisjoni otsuses. Ta esitas tarbijakaebuste komisjonile kaebuse, milles teatas, et sõiduk ei vasta lepingutingimustele. Nimelt ei ole autol neid lisasid, mis olid märgitud auto24.ee müügikuulutuses: puuduvad udutuled ja püsikiiruse hoidja.
Klient küsis hinnapakkumise sõiduautole püsikiiruse hoidja ja udutulede paigaldamiseks. Tema esitatud hinnapakkumise kohaselt maksab püsikiiruse hoidja koos paigaldusega 382 eurot ja udutuled koos paigaldamisega 576 eurot.
Tarbija kirjutab, et tema esialgne pakkumine kompromisslahendusena kauplejale oli loobumine udutuledest ning kaupleja paigaldab sõiduautole püsikiiruse hoidja. Ent kuna kokkulepet ei saavutatud, on tarbija nõudeks vastavalt auto24.ee müügikuulutusele püsikiiruse hoidja ja udutulede paigaldamine kaupleja kulul.
Kaupleja selgitas kirjalikult ja suuliselt istungil järgmist: klient tutvus autoga põhjalikult ning käis koos meestuttavaga korduvalt mitme tunni pikkuseid proovisõite tegemas, et veenduda auto korrasolekus. Lisaks viidi auto margiesindusse, kus viiakse läbi väga põhjalik ostueelne kontroll ning peale seda otsustasid kliendid sõiduki soetada.
Mõne päeva möödudes helistas aga klient ja kurtis, et auto Start-Stop süsteem ei tööta. Kaupleja oli veendunud, et autoga ei ole midagi korrast ära, kuid et klient rahul oleks, pandi jällegi margiesindusse aeg ning auto käis kontrollis. Esinduses teatati, et auto töötab laitmatult ning selgitati tarbijale veelkordselt Start-Stop süsteemi toimimise põhimõtteid.
Seejärel hakkas klient vaidlema udutulede üle, leides, et sõidukil need puuduvad. Kaupleja märgib, et tema lähtus müümise ajal üldlevinud arusaamisest, et sõiduki esistanges allpool päevatulesid paiknevad tuled on udutulud ning täiendavate tulede paigaldamist ei pea ta õigeks.