Õlletootja lubas oma seniseid turunduskulusid suurendada vaatamata sellele, et esimese poolaasta lõpp tuli vastu võtta mõningase langusega.
Heineken suurendab turunduskulusid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õlletehas, mis omab kaubamärke Heineken, Amstel, Sol ja Strongbow, teatas, et ettevõtte globaalne aastatulu kukkus kaks protsenti, kirjutas Marketing Week.
Peamine langus tuli Lääne-Euroopa madalast müügist.
Ettevõtte tegevjuhi Jean-François van Boxmeeri sõnul jätkatakse sellest hoolimata keskendumist kaubamärkide ülesehitusele ning suurendatakse peamistelt brändi arendusele tehtavaid investeeringuid.
See toob aga omakorda kaasa muude kulude kokkuhoiu.
Ta lisas, et varasemate turunduskulude tõstmisega, mis toimust aasta esimeses pooles, kasvasid turundus- ja müügikulud 18 protsenti.
Heineken UK nägi sel perioodil ka tugevat kasumi kasvu, mis oli ajendatud paremast toote hinnast ja olulisest kulude vähendamisest.