31. detsembri hilisõhtul vahetult enne poodide sulgemist tehtud ostude järgi otsustades jääb mulje, nagu oleks rahvas peljanud janusurma, sest varuti nii kokakoolat, mineraalvett kui ka alkoholi.
Viimase minuti ostukorv näitab Eesti rahva suurt janu
«Vana-aastaõhtu viimase kahe tunni müük näitas, et inimesed panid rõhku jookidele ning kõige populaarsem müügihitt oli kindlasti Martini Asti vahuvein ning sellele juba järgnesid Törley Charmant ja Törley Muscateller,» rääkis Rimi esindaja Moonika Kaljusaar.
Kangemast alkoholist eelistasid ostjad Saaremaa vodkat ning Captain Morgan Spiced rummi. Õlledest olid populaarsed A. Le Coq Premium, Walter, Alexander ja Corona. Karastusjookidest mahtus müügitulemustelt esikümnesse Coca-Cola ja Sprite. Jätkuvalt osteti väga palju mandariine ja banaane.
«Üldjoontes peegeldab müügiedetabel tavapäevi ning jätkuvalt moodustavad põhiosa ostudest põhitoiduained, nagu piim, hapukoor, munad jm, kuid aastavahetuse eel tõusevad tavapäevadega võrreldes väga populaarseks ka erinevad alkohoolsed ja mittealkohoolsed joogid - erinevad vahuveinid, karastusjoogid ja mineraalveed,» ütles Maxima Eesti kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe. Kõige enam osteti Maximadest mandariine ja neile tõusid väga lähedale kannule erinevad vahuveinid, moodustades populaarsuselt teise tootegrupi. Samuti osteti tavapärasest sagedamini lotopileteid.
Selverist osteti vahetult enne sulgemist enim puuvilju, maiustusi ning vahuveini, aga ka mahla, koolajooke, Selveri Köögi ja Selveri Gurmee tooteid ning piima. «Tarbijate eelistused näitavad, et osteti peamiselt tooteid, mis sobivad hästi külakostiks,» rääkis Selver juhataja Kristi Lomp. Ostjaid oli 31. detsembril vahetult enne poodide sulgemist tavapärasemast rohkem.