Pardakaardil võib olla reisijale teadmata väärtus

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pardakaart.
Pardakaart. Foto: SCANPIX

Paljude lennufirmade pardakaardid pole tegelikult kasulikud üksnes lendamiseks, vaid võivad hiljem pakkuda mõne koostööpartneri juures soodsamat või suisa tasuta teenust.

Olgugi, et lennupilet ei pruugi tänapäeval tähendada enam einet pardal, patja või palju ruumi jalgadele, võib sel olla palju boonuseid lennukist väljaspool, kirjutab Today.com.

Näiteks on paljudel Eestist lendavatel lennufirmadel oma püsikundedele boonusprogrammid – kogutavate punktide eest pakutakse soodsamat lendu või tehakse eripakkumisi.

Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelineni sõnul kasutab lennufirma pardakaartide sooduspakkumisi aeg-ajalt. «Näiteks, allahindlused restorani- ja kohvikukülastajatele koostöös partneritega. Sellisel juhul kasutame klientide teavitamiseks peamiselt enda ja partneri kanaleid (uudiskiri, Facebook, koduleht),» selgitas ta.

USAs on pardakaartide soodustused vägagi levinud. Näiteks reisijad, mis tahes klassis nad lendavad, saavad Virgin America pardakaardiga San Fransisco kuulsas Ferry Buildingis tasuta palli Humphry Slocobe’i jäätist.

Reisijad, kel on ette näidata mis tahes lennufirma pardakaart, saavad väga paljudes suusa- või lumelauakuurortides üle terve USA prii sissepääsu.

Colorados asuv Steamboat Ski & Resort on näiteks koht, kus reisijad saavad oma pardakaardiga saabuval õhtul tasuta suusatada.

Pardakaardid võivad Ameerikas kasulikud olla ka veiniarmastajatele. Reisijad, kel on Oregoni, Washingtoni ja Sonoma veinipiirkondades ette näidata Alaska Airlines’i pardakaart, võivad minema jalutada koguni kasti tasuta veiniga.

Pardakaardid tagavad priipääsu ka toredatele veinimekkimisüritustele, kus osaleb sadu inimesi ning kohal on veine sadadest kohalikest veinikeldritest.

Austria lennufirma Austrian Airlines tuli juba 2006. aastal välja oma programmiga, kus pardakaardi omanik saab vaba sissepääsu muuseumidesse ja kunstinäitustele ning allahindlusi mitmetes poodides ja restoranides kuni kümne päeva jooksul pärast maandumist.

Ka eestlaste armastatumad lennufirmad pakuvad mitmeid soodustusi, kuid enamasti kampaaniakorras sarnaselt Estonian Airiga. Enamiku puhul on üles ehitatud n-ö püsikliendi boonussüsteem, mis pakub soodustusi koostööpartnerite juures või teatud lennukilomeetrite möödudes mugavuslendu soodsamalt või tasuta esimeses klassis.

Näiteks pakub AirBaltic oma varasema BalticMiles'i programmi asemel nüüd Lux Expressi bussidest tuttavat PINS programmi, mis võimaldab sarnaselt varasemaga reisijal programmis osalevate teenuste ja lennatud distantside pealt koguda ühikuid, mis annavad reisijale üha kõrgema boonusprogrammi taseme. Mida kõrgem tase, seda enam soodustusi.

Ka Finnairil on püsivalt lendavale reisijale head pakkumised. Finnair Plus programm lubab teatud arvu lennupunktide täitudes kliendile valida lendu äriklassis, lisapagasit või nn auhinnareisi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles