/nginx/o/2014/12/23/3633023t1hc81a.jpg)
Kuigi Omniva on asunud vanaprouade kaebusi uurima, tundub postifirma jaoks uskumatu, et keset Tallinna on keegi, kes pole kaks kuud oma posti kätte saanud.
Kuigi Omniva on asunud vanaprouade kaebusi uurima, tundub postifirma jaoks uskumatu, et keset Tallinna on keegi, kes pole kaks kuud oma posti kätte saanud.
«Selle piirkonna juht on tunnistanud, et kirjakandja käib seal hiljem ja on temaga ka ühendust võtnud,» märgib Omniva pressiesindaja Kadri Tonka. Postifirma piirkonnajuhi kinnitusel on kogu post, mis on saabunud, klientidele ära viidud.
«See on väga ränk avaldus, kui keset Tallinna linna selgub, et me pole ühele inimesele või tervele majale alates novembrikuust posti koju viinud,» ütleb Tonka.
Hetkel on Omniva asunud asja uurima. Kui peaks selguma, et vanaprouade kaebused leiavad tõestust, on Tonka kinnitusel ebatõenäoline, et hetkel piirkonnas Omniva palgal olev kirjakandja sellel tööl jätkab.