Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks Tallinki laevades nii kehv levi on?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Tallink Superstar.
Tallink Superstar. Foto: Küllike Rooväli/Postimees

«Hiljuti Tallinki laeval Superstar olin kohe päris hädas. Internet oli peaaegu olematu, ehkki eeldasin, et nii suures laevas peaks ühendus ju korralik olema. Miks internet laevadel nii vilets on ja kas on lootust, et ühendus paraneb?» küsib lugeja.

Vastab Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi.

Vabandame ja oleme teadlikud, et interneti kiirus meie laevades pole alati selline, millega reisijad on maa peal harjunud. Paraku meil head lahendust hetkel välja pakkuda ei ole. Põhjus on ennekõike tehniline: laev on merel liikuv objekt, mistõttu toimub Tallinki laevadel pakutav tasuta internetiühendus üle mobiilse 3G või 4G andmeside, mille ressurss on piiratud. Internetiühenduse kiirus sõltub sellest, kui palju reisijaid ja kui suures mahus mingil hetkel andmesidet kasutab ning kus laev parajasti merel paikneb.

Reisijatele, kelle jaoks on kiire interneti kasutamine laeval möödapääsmatu, oleme välja töötamas uut «Business Internet» tasulist lisateenust, mis tagab stabiilsema ühenduse, kuna selle kasutajate hulk saab olema piiratud.

Tagasi üles