«Miks Eesti Energia ei teavita oma kliente enam plaanilistest elektritöödest. Meil Nõmmel ei ole kella viieni voolu ja sellest teavitati vaid mobiilitsi. Vanasti saadeti kiri, nüüd ei midagi. Aga mina ei teha mobiili. Kas on õigus inimest diskrimineerida tehnika omamise alusel? Ma saan aru, kui on avarii, siis küll, aga nüüd on plaaniline remont,» kurtis nõmmekas.
Lugeja küsib: kas inimest võib diskrimineerida tehnika omamise alusel?
Vastab Elektrilevi klienditeeninduse osakonna juhataja Taavo Randna.
Käesoleva aasta märtsist annab Elektrilevi klientidele plaanilistest katkestustest teada e-posti, SMS-i ja kodulehe vahendusel, et kliendid saaksid katkestuse teate võimalikult operatiivselt ja paindlikult. Korteriühistutele saadame koos plaanilise katkestuse teatega kaasa faili, mille saab välja printida ja trepikotta üles riputada. Samal ajal tegeleme aktiivselt sellega, et klientide kontaktandmeid enda andmebaasis uuendada, et saaksime vajadusel kliendiga alati ühendust. Oleme käesoleval aastal välja saatnud ligikaudu 30 000 kirja neile klientidele, kelle andmed vajaksid uuendamist. Kutsume kliente üles edastama Elektrilevile enda toimivad kontaktandmed. Seda on võimalik teha e-posti teel, helistades klienditelefonil 777 1545 või Elektrilevi e-teeninduse kaudu.
Inimesed, kes ei kasuta mobiiltelefoni ega e-posti, neil palume edastada meie klienditeenindusele näiteks mõne enda lähedase andmed, kes sidevahendeid kasutavad ja kellele Elektrilevi saaks plaanilise katkestuse teate edasi anda.
Kui selgub, et kliendile on tekkinud varaline kahju selle tõttu, et ta ei ole saanud plaanilise katkestuse teadet tavapostiga, siis on Elektrilevile võimalik esitada ka kahjunõude avaldus.