Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Online-reklaamid pigem häirivad kui tekitavad huvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Online-bännerid
Online-bännerid Foto: caymannetnews.com

Enamik internetikasutajatest ei leia, et online-reklaamid neid kuidagi mõjutaksid või näiksid veetlevad.

Connect Insight viis läbi uuringu, kus vastanutest vaid 17 protsenti arvas, et online-reklaamid neile mõju avaldavad või atraktiivsed näivad, kirjutas nma.co.uk.

Enamik nimetas reklaame hoopis pealetükkivateks, korduvateks, ebameeldivateks ja odavateks.

Tõenäolisemad online-reklaamidega end samastavad on nooremad kasutajad, sest 24 protsenti 16-34-aastastest nimetas neid mõjuvateks ja veetlevateks.

Kuid 50 protsenti üle 55-aastastest tunnistas, et väldivad aktiivselt keskkondi, kus reklaamid võivad nende tegevust segada.

Connect Insight omistas erinevuse selle arvele, et erinevalt vanematest kasutajatest ei ole nooremad tuttavad interneti ajastu algusega, kus reklaamid ei ummistanud veebilehti.

Nooremad inimesed järgivad tõenäoliselt ka kaubamärkide sotsiaalsete keskkondade lehti. Seda tunnistas üle 50 protsendi noortest, samas kus kaks kolmandikku üle 55-aastastest tõdes, et nad ei tee seda kunagi.

Connect Insighti direktor Faye Weeksi sõnul räägivad need numbrid siiski vaid poolt loost.

«Internet on väga killustatud keskkond ning selle kasutajad isikupärastavad seda veelgi oma vajaduste ja huvidega.»

See illustreeribki Weeksi sõnul reklaamijate vajadust mõista oma auditooriumi, nende käitumist võrgus, mõtteviisi ja suhtumist reklaami, et saavutada mõjukam online-side.

Tagasi üles