/nginx/o/2010/08/24/421866t1h47d1.jpg)
Paavo Pettai firma uuendatud kultuuripealinna logo on sinist värvi ja sisaldab uut juhtlauset «Kultuur kutsub», Pettai hakkab raha teenima kultuuripealinna reklaamitellimuste täitmisest.
Paavo Pettai firma uuendatud kultuuripealinna logo on sinist värvi ja sisaldab uut juhtlauset «Kultuur kutsub», Pettai hakkab raha teenima kultuuripealinna reklaamitellimuste täitmisest.
Uute visuaalide saamiseks korraldas linn riigihanke, kus mais valiti seitsme kandidaadi seast välja osaühing Midfield. Ettevõtte omanik Paavo Pettai ütles tänasel esitlusel, et peamise uuendusena on uues kontseptsioonis kasutusele võetud juhtlause «Kultuur kutsub», mis on esitletud logo ülaosas. Logo alumises osas on endiselt aastaarv ja tekst «Tallinn. Euroopa kultuuripealinn.»
Selline logo peaks peaks inimesi aktiivselt üritustel osalema kutsuma ja ühtlustama kogu kultuurpealinna turundusteateid avalikus ruumis. Uus juhtlause on kergesti tõlgitav ja arusaadav inglise, saksa, vene ja soome keeles ja seda logo kujundusega sobivalt kahesõnalisena. Samuti kutsub juhtlause kuulama «mereäärseid lugusid», mis on kultuurpealinna programmi kokkuvõte.