Uuteks kategooriateks, mille parimatele antakse samuti auhindu, on Mobile ja PR.
Eurobest reklaamifestivalile lisandus kaks uut kategooriat
Reklaamifestival Eurobest lisas seniste auhinnakategooriate hulka kaks uut Mobile ja PR kategooriat, mis festivali korraldajate sõnul peegeldavad praegust suunda, mis reklaamimaailmas võimust võtavad.
7.-8. detsembrini toimuval festivalil antakse auhindu kokku 13 kategoorias.
Cannes Lionsi juht ja Eurobesti korraldaja Philip Thomase sõnul sai pärast Euroopa reklaamitööstuse juhtidega konsulteerimist ja edu Cannes’is selgeks, et avalike suhete kategooria oli selgelt üks lülisid, mis seni Eurobestilt puudus.
«Ja pärast mitut aastat silmapiiril olekut on mobiilidest saanud selgelt kaubamärkide ja meediumite jaoks vajalik kommunikatsioonivahend.»
PR kategoorias autasustatakse parimat digitaalse PRi kasutust ja parimat meediasuhete kasutust.
Mobile kategoorias saavad tunnustatud parimad mobiilsed veebilehed, aplikatsioonid, mängud ja tehnoloogilised saavutused.
Mõlema kategooria võitjad kuulutatakse välja 8. detsembril toimuval auhinnatseremoonial Hamburgis Curio-Hausis.
Kandideerimisavaldusi saab esitada alates 26. augustist Eurobesti kodulehel.