/nginx/o/2014/10/31/3480821t1hb49d.jpg)
Assistor, mis on Eesti suurim autovedaja, on peatanud tarned Venemaale juba varem, ütles ettevõtte juhatuse liige Tanel Mõistus.
Assistor, mis on Eesti suurim autovedaja, on peatanud tarned Venemaale juba varem, ütles ettevõtte juhatuse liige Tanel Mõistus.
«Assistor praegu Venemaale autosid ei saada. Sellegi poolest soovime ikkagi nii Vene partnerite kui autotootjatega koostööd jätkata, sest pooleli on mitmed perspektiivsed läbirääkimised ja hanked, mida Venemaa praegune raske olukord ning nõrk rubla seavad ohtu,» ütles ta. Tarnete katkemist põhjendas ta lepingutega.
Ta tähendas, osad autotootjad on ka teatanud üldse Venemaa turult lahkumisest - näiteks Dodge ja Seat.
«Olukorra eskaleerudes on väga võimalik, et veel mitu autotootjat loobuvad Venemaale impordist täiesti. Nii mõningi autotootja on seda tõsiselt kaalumas,» ütles ta
Ta tõdes, et olukord Venemaa autoturul ning seeläbi ka autologistikas on väga keeruline. «Nii suurt turgu, mis võiks Eestit mõjutada, meil rohkem lähedal ei ole. Seetõttu on ka sarnaseid tarnekoguseid väga raske kompenseerida,» rääkis ta.
Rubla vahetuskursi kõikumise ja äririskide juhtimise tõttu otsustasid suuremad autofirmad praegu ajutiselt peatada tarned Venemaale 16. detsembri seisuga.