Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient kujundas Rimile uue ostukoti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Stinne Loo
Copy
Maria Karolini võidutöö
Maria Karolini võidutöö Foto: Rimi Eesti Food AS

Rimi loodushoiukampaania osana korraldatud kangast poekoti disainikonkursi võitis rahvahääletusel Tartu kujundaja ja illustraator Maria Karolin.

Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul laekus disainikonkursile enam kui 150 kavandit nii lasteaialastelt kui ka professionaalsetelt kujundajatelt. Enim hääli saanud Maria Karolini disainitud kangast poekotid jõuavad Rimi kauplustesse kevadel. «Loodetavasti ärgitab Tartu kujundaja loodud eriline disaini inimesi ostude kojuviimiseks valima just loodussäästlikku kangast kotti,» lisas Lilleoja.  Ta lisas, et kauplustekett kavatseb kangast poekottide disainikonkurssi korraldada ka järgmisel aastal.  

Joonistamine on võidutöö autori Tartust pärit Karolini lemmiktegevus. Ta on lõpetanud Tartu Kõrgema Kunstikooli ja tegutseb täna kujundaja ning illustraatorina. «Poekoti kujunduse loomisel lähtusin sellest, et see oleks rõõmus ja positiivne ning et pärast tööpäeva lõppu poes käies tahaksin ka ise seda kanda,» selgitas Karolin oma loodud kujundust.

Kangaskoti disainikonkurss on osa Rimi loodushoiuaktsioonist, mis kutsub inimesi üles tegema keskkonnasõbralikke valikuid. Loodushoiukampaania jooksul koguti ka Rimi kauplustes annetusi Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi. «Rimi kassades tegi Läänemere programmi hüvanguks annetuse enam kui 5000 inimest, mis näitab, et keskkonna ja loodusega seotu on inimeste jaoks oluline väärtus, mida hoida,» sõnas Lilleoja. Annetus antakse üle Eestimaa Looduse Fondile üle uue aasta alguses. 

Tagasi üles