Päevatoimetaja:
Sander Silm

Priit Perensist saab Swedbanki Balti juht

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Õepa
Copy
Värske Swedbanki Balti juht Priit Perens.
Värske Swedbanki Balti juht Priit Perens. Foto: Küllike Rooväli

Swedbanki Balti panganduse juhiks saab 1. jaanuaril praegune Eesti üksuse juht Priit Perens, kes asub Rootsi panganduse juhiks liikuva Birgitte Bonneseni asemele.

Priit Perensi ülesanded võtab omakorda üle Robert Kitt, kes praegu töötab Swedbanki Balti panganduse ettevõtete panganduse juhina, teatas pank.

Bonnesen ja Perens hakkavad kuuluma 19-liikmelisse Swedbanki grupi tippjuhtkonda, kuhu lisandub ka vastavuskontrolli juht Viveka Strangert.

Rootsi panganduse juhi ametikoht luuakse panga teatel selleks, et tugevdada muutuste juhtimist Swedbanki Rootsi üksuses.

«Olen väga rõõmus, et Birgitte otsustas uuele ametikohale asuda. Baltikumis on ta sarnase teekonna juba läbinud. Seal õnnestus tal üheaegselt hoida kõrgel kliendirahuloIu, saavutada tugevad äritulemused ning töötajate kaasatus,» ütles Swedbanki grupi juht Michael Wolf.

«Meeldiv on ka see, et saame Birgitte Bonneseni asendada Priit Perensiga, sisekandidaadiga ühelt meie koduturult,» ütles Wolf. «Priidul on aastaid juhikogemust Swedbanki Eesti üksuses, viimased  aastad on ta töötanud panga juhina. Ta on väga sobiv juht, et Baltikumis edukalt koos Birgittega alustatud tööd jätkata.»

Perensi sõnul on uus ametikoht tõsine, aga ka väga põnev väljakutse. «Peame tänaseks saavutatud kõrge efektiivsuse ja kasumlikkuse hoidmise nimel kõvasti tööd tegema,» ütles ta. «Ärikeskkond on endiselt üsna keeruline – baasintressid püsivad madalal ja Ukraina-Venemaa kriisi mõju Balti riikide majandusele on täna veel üsna ebaselge.»

«Samal ajal jõustuvad lähiaastail mitmed Euroopa Liidu ja kohaliku taseme pangandusregulatsioonid, mis mõjutavad nii meie tulu teenimise võimalusi kui ka kasvatavad kulu. Muutused jõuavad järk-järgult ka meie klientideni, kelle jaoks on pangandus muutumas järjest digitaalsemaks ja seega soodsamaks ning mugavamaks.»

Tagasi üles